• haaii everyone ^^

    ik ben helemaal weg van een paar schoenen dat Bill heeft, ze zijn zwart met wit en van adidas.

    http://www.jouwpagina.nl/fotos3/tokiohotelfannetje_jouwpagina_be/bill-kaulitz-volwassen.jpg

    op deze foto heeft hij ze aan, niet egt duidelijk maar toch ^^

    nu vraag ik me af of ze dezelfde schoenen ook voor meisjes hebbe, zoja waar zou ik ze kenne vinde?

    xX.!

    Mooie schoenen,

    ik denk dat je ze ook wel gewoon in het mannenmodel kunt kopen hoor. Dat is toch niet zo erg?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ja die zijn leuk! .. zal vast ook wel voor meisjes zijn, en zo niet dan koop je ze in een mannenzaak of jongen ^__^ zie je heus niet of het een jongens of meisjes schoen is.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Jaah,da zijn Sneakers
    Ma volgens mij zijn er bij Meisjes meerdere Kleurtjes enz
    ma ik bn dr Zeker vn da ze dr zijn ze!
    xx


    everybody needs a song.

    kvin ze ni zo mooi ma miskun je is op een duitse verkoopsite zien ofzo


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    whaa ik denk het wel ja
    ze zyn überschön!!(hoera)

    Stoerre :P

    okee, dat ze mooi zijn weet ik al mensen :') maar

    WAAR zou ik ze kunne kopen? (lieft plaatsen in België a u b x])

    weet iemand mss een winkel in Antwerpen, op de meir fzo? footlocker of weet ik veel?

    xX.!

    ja in de footlocker kunt ge is gaan kijke, of in de Men at work en de Fish and chips, kent ge die?:D
    Er is ook een Adidas winkel in de kammenstraat, en op www.frontrunner.nl kunt ge ook is kijke, ma das wel in nederland dan..
    Xx


    Een tomaat is rood. Daah.

    okee, dat ze mooi zijn weet ik al mensen :') maar

    WAAR zou ik ze kunne kopen? (lieft plaatsen in België a u b x])

    weet iemand mss een winkel in Antwerpen, op de meir fzo? footlocker of weet ik veel?

    xX.!


    Wist ge da ge ze ook hebt mr dan wel NIKES en die lijken er supr hard op :ook in zwart en wit echt chique, eigenlijk vin ik die nikes mooier en die hebt ge in de footlocker op de meir.' bij vrouwen ' staan . :D

    ze zyn echt f*cking híp. k zou ze gwn in mannenmodel kopn ze zyn egt zooo hip!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    miscshien kan je een advertentie op marktplaats.nl zetten? dat heb ik ook gedaan met die laarzen van bill, die van adidas die Missy elliot heeft ontworpen, ik heb er alleen nog geen reacties van:( ze zijn echt nergens te vinden op internet,
    maar zoals andere al zeggen, gewoon alle schoenen zaken die dat soort schoenen verkopen afspeuren!

    xx

    okee, dat ze mooi zijn weet ik al mensen :') maar

    WAAR zou ik ze kunne kopen? (lieft plaatsen in België a u b x])

    weet iemand mss een winkel in Antwerpen, op de meir fzo? footlocker of weet ik veel?

    xX.!


    Wist ge da ge ze ook hebt mr dan wel NIKES en die lijken er supr hard op :ook in zwart en wit echt chique, eigenlijk vin ik die nikes mooier en die hebt ge in de footlocker op de meir.' bij vrouwen ' staan . :D


    thx voor de tip! ^^ ik ga zkr eens gaan kijke daar!

    x.

    ja in de footlocker kunt ge is gaan kijke, of in de Men at work en de Fish and chips, kent ge die?:D
    Er is ook een Adidas winkel in de kammenstraat, en op www.frontrunner.nl kunt ge ook is kijke, ma das wel in nederland dan..
    Xx


    ja, die ken ik.. de fish and ships!
    kga zkr ies gaan kijke ^^

    ik vind ze uber vet (H)


    i like cookies :Y)

    super vet, gewoon kopen, ook al is het voor mannen wat me totaal niet lijkt ofzow, want allstars is ook unisex.