• Ja, volgens MelVIP lijk ik op Avril.
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=99561
    Ik snap niet hoe ze er bij komt, maar ik zal het maar als compliment zien.
    Wat denken jullie?
    x.


    Bored.

    Ik vind jowu dus écht niet op Avril lijken en ze-ker niet op Bill!
    Moest dat wel zijn zou je nu inderdaat en geobsedeerde Bill-fans op je dak krijgen om te zeggen dat je oh-zo lekker bent x]

    Dan ga ik me dus wel mooi achter Tara verschuilen, hé.


    Bored.

    je lijkt wel wat op haar

    maar ook op die ene van sugababes ofzo :P

    Ja, en dit zegt Michelle;

    jij op Avril Lavinge?:'P)
    zij is lelijk
    die blonde van de sugababes ken ik niet.
    ofnja
    ik weet niet precies hoe ze eruit ziet
    maar je bent sowieso knapper dan Avril Lavinge.


    Bored.

    Ja, en dit zegt Michelle;
    (...)


    And i think she's right :Y)

    Hmmmm.... Ik vind van niet. Je lijkt zelfs totaal niet. Jij hebt een mooier gevormd gezicht en je neus is niet puntig zoals die van Avril. Jouwn gezicht spreekt ook meer. Misschien vind ze je make-up en haar lijken? Maar dat vind ik ook niet eigenlijk.

    loves, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    And i think she's right :Y)

    Denk ik ook.

    Ik denk da dat door de make up komt. Heb een foto van Avril erbij gepakt, maar als je je ogen afdekt lijk je er echt niet op X')


    BAM!

    Hm, ik heb niet echt zo iets van 'Ohmygod, ze lijkt op Avril.' Als ik naar die foto kijk ofzo >.<'
    En neem dit zeker positief op, dat je er volgens mij niet op lijkt.


    Tanya is de beste.

    Ik denk da dat door de make up komt. Heb een foto van Avril erbij gepakt, maar als je je ogen afdekt lijk je er echt niet op X')

    Laat ik het hopen.


    Bored.

    [/Gaat ff off-topic] Weetje? Het valt me nu op dat jy enorm veel reacties op je foto's krijgt. Te maken met dat je mod bent?

    [/Gaat ff off-topic] Weetje? Het valt me nu op dat jy enorm veel reacties op je foto's krijgt. Te maken met dat je mod bent?

    Denk het wel. Velen zullen denken door slijmen hogerop te kunnen komen. Want zo knap/mooi/whatever ben ik niet.


    Bored.

    (...)
    Denk het wel. Velen zullen denken door slijmen hogerop te kunnen komen. Want zo knap/mooi/whatever ben ik niet.


    Achjhaa zo gaat dat bij mij thuis ook. 'Ohmygod mama, jy hebt mooie laarzen!' Goede punten scoren hé x]

    (...)
    Denk het wel. Velen zullen denken door slijmen hogerop te kunnen komen. Want zo knap/mooi/whatever ben ik niet.

    Je bent prachtig. En ik wil niet hogerop komen.

    (...)

    Achjhaa zo gaat dat bij mij thuis ook. 'Ohmygod mama, jy hebt mooie laarzen!' Goede punten scoren hé x]

    Haha, cadeautjes? :'D

    (...)
    Je bent prachtig. En ik wil niet hogerop komen.

    'Velen', Lieve schat. 'Velen'. Dus niet iedereen.


    Bored.