• http://www.quizlet.nl/quiz/295031/poisontrashon-camera-01/

    DEEL 1 ^^


    LIZE EN NICOL HUN EIGEN ACCOUNT.

    like bitches be jealous want wij zijn de twee leukste ego kippjes van Q.

    wij hebben besloten om samen een serie te maken :

    Poisontrash on camera [/toch Lize ?? weetkveel watde titwel was]

    het gaat over de twee jonge zangeressen Nicol & Lize die samen bekend zijn onder de naam PoisonTrash,ze zijn nog jong maar veroveren land na land. Wanneer ze hun eigen realityserie krijgen wordt het alleen maar leuker,ze worden dag en nacht gevolgd door een cameraploeg en beleven geweldige avonturen =']

    EN ZE HEBBEN EEN BODYGUARD DIE JEZUS HEET en je zegt Chesus en hij is lekker spaans =']

    en ik vind dat jullie onze serie moeten gaan maken wanneer deze uitkomt


    EN NOU ALLEMAAL JALOERS WEZEN OP LIZE EN NICOL


    We Know We're Famous

    xx


    PoisonTrash on camera

    Ik ben jaloers (nerd)
    en die serie heet dus PoisonTrash on camera en de managers heten Freddie en Ernie en de chauffeur Samuel Oké ?


    All was well.

    Ik ben jaloers (nerd)
    en die serie heet dus PoisonTrash on camera en de managers heten Freddie en Ernie en de chauffeur Samuel Oké ?

    hoezo ben je jaloers op jezelf ? ='] naja ben ik ook wel is

    en SAMUEL IS HOT ='] en ik ga lekker beginne aan het eerst edeel


    PoisonTrash on camera

    En jullie kinders gaan hem maken JA ! WAT ZEG JE ? JE BENT NIET DOOF? Oké dan :3


    All was well.

    Is jaloers oO


    *He's the one.

    Is jaloers oO


    Braaf =']


    PoisonTrash on camera

    -aait over Charissa der hoofdje-


    All was well.

    Voelt zich buiten gesloten, -vraagt zich af of iedereen hier wel door had dat ik zeven dagen er af gekicked ben onterecht-


    *He's the one.

    Voelt zich buiten gesloten, -vraagt zich af of iedereen hier wel door had dat ik zeven dagen er af gekicked ben onterecht-


    Ik had het door! ik heb het aan mods gevraagd en opgezocht in het Banmeldtopic en het was omdat je de mods negeerde :3


    All was well.

    Voelt zich buiten gesloten, -vraagt zich af of iedereen hier wel door had dat ik zeven dagen er af gekicked ben onterecht-


    ja dat wist ikwant ik check regelmatig het banmeldtopic omdat all mijn bitches geband worden


    PoisonTrash on camera

    Ik vond mijn ban wel geniaal ik heb heel de week met een grijns rond gelopen, vraag maar aan Jolla of ievs, x'D


    *He's the one.

    Ik vond mijn ban wel geniaal ik heb heel de week met een grijns rond gelopen, vraag maar aan Jolla of ievs, x'D



    FF JOLLA ZOEKE


    PoisonTrash on camera

    Deel 2 staat nu ook online :3


    PoisonTrash on camera