• als ik ga douchen., staat hij in de badkamer, om een of andere reden, moet bijna altijd een knuffel of ene kus hebben, en zegt gewoon je bent sexy.

    like ik vin di zo gaar.
    en geen een vader gaat zo met zijn kindere om bij mijn vrienden
    x


    So Wrong, It's Right <3

    Ieuw? Dat is echt niet normaal


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    zal ik eens wat vertellen.
    De Pa van mijn vriendin deed dat dus ook.
    niet aleen like, bij haar, maar ook bij mij..
    Like, hij heeft ons aangerand achteraf. maar het begon met zulke dingen...
    Hij is in de bak gekomen...
    Ik probeer je niet bang te maken,, maar ik zou wel oppasen als ik jou was..


    Dunno ><

    :O idd


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Dat is niet normaal nee :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    Ieh.

    Omg. O.o


    A. ikmisje.

    wrs al de 50ste dezelfde reactie ofzo, maar dat is echt niet normaal!!

    dat is gewoon goor
    ik doe de deur altijd op slot, bij mij komt er niemand in


    You're a star in heaven.

    Dat vind ik niet echt normaal, neen. ö


    Listen to what we're not saying..

    je moet er echt met je moeder over praten... ik kan me niet voorstellen dat ze dit normaal vind, kijkt hij dan naar je als je doucht?
    als het slot op de badkamerdeur het niet doet dan neem je toch gwn een kettingslotje? heb ik wel bij m'n vader thuis!! (niet dat hij binnen zou komen)
    je kunt er mss ook met hem over praten... dat het niet normaal is dat je ouders jou naakt zien op deze leeftijd?!
    maar hopelijk vind je zelf wel een goede oplossing!
    XX.


    Als je maar een ananas hebt..

    als jij het normaal vind en je pa doet dit altijd,dan is er geen probleem...dan zijn jullie een 'open' gezin zeker,dat over alles met elkaar kan praten en die dingen.
    Maar als je het niet leuk vind dat hij dit doet,en je er ongemakkelijk bij voelt dan moet je er zeker eens over praten met hem,zeg hem dat je het niet leuk vind dat hij altijd in de badkamer komt en je zoveel knuffels wilt geven...
    Normaal zal hij dat respecteren en het niet meer doen,maar als hij dat niet doet is er dus wel degelijk een probleem en moet je er missschien eens over praten met een volwassen persoon van buitenaf
    [dus niet je broer/zus of mama] maar een leerkracht,of psychiater [als je er echt heel erg mee zit]
    xx


    everybody needs a song.

    Normaal ??

    Uhmm... Nee!
    #1 viezerik!''

    xox.

    Nou, ik vind dit abnormaal,

    Mijn papa zou nooit de badkamer ingaan als ik er naakt sta, wel als ik aan het douchen ben, maar we hebben een houten douchenscherm, dus dan kun je niet gezien worden, ..

    Nee, dit is zeker niet normaal.
    Het is je vader, die moet je kunnen vertrouwen. Maar dan schendt hij jou vertrouwen in hem met dit soort dingen. Praat er met iemand over, een vriendin of je mentor. Als dat niet helpt, praat er dan desnoods met je vader zelf over, en vraag waarom hij dit doet. Misschien kun je dan gaan douchen als je vader niet thuis is. Als dat niet lukt, doe dan de deur op slot. Je krijgt 'm misschien niet open, maar dan ben je tenminste wel veilig.
    Als dit allemaal niet helpt, moet je er werk van maken, en er met jou moder over praten. Desnoods zeg je dat je het niet prettig vindt als hij de badkamer inkomt als je aan het douchen bent. Vermijd dat hij je ziet als je naakt bent, voor de zekerheid.


    -

    Hee lieverd,
    ik zou je maar geen zorgen maken (nog) niet igg. Het is aardig normaal als ouders hun kinderen naakt zien. ze hebben je tenslot van rekening gemaakt:p. Maar igg. dat je vader je sexy noemt, vind ik wel een beetje vreemd... Maar ook nog niet écht verontrustend alleen snap ik dat je je daardoor ongemakkelijk voelt. Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt met iemand. dat ik er helemaal de stress van kreeg enzo. maar daar scheen ook niets mee aan de hand te zijn. meestal denken ze dat ze je gewoon een compliment maken, zonder erover na te denken dat het "Anders" kan worden opgevat x'). En als je het niet fijn vind om te douchen met je vader erbij. Misschien kan je gewoon tegen hem zeggen dat je liever niet wilt dat hij in de badkamer is als jij aan het douchen bent. En verder, als hij écht aan je komt dán is er dus wél iets aan de hand.
    Kusss (H) Mell


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;