• NU kom ik even met mijn mening, over Maatje, Maatje ><
    Ik heb net even besloten, dat ik Nada topic's meer ga maken(gaat me tog niet luken><), aangezien er tog niet gerageert word, Als je. 1. niet 'Popu' Ben >< en 2. geen zinlose topic maakt zoals wat doe jij sogtens op je betherham ><(Like, niks tegen die topic..)
    Sorry hoor..
    Maar als iemand die wat bekender hier is.. zoon 'Zinloze' Topic opens staan er binnen 5 minsuten 30 reactie's op. like maak ik een Topic. kan ik nog lang gaan wagten todat hij zo vol is ><
    Ik kan weden dat hier ook weinig op gaat gereageert worden.. Of juist niet omdat ik zeg dat er weinig op gaat gerageert worden...
    Like, ik ben dat betje zat, dat vriendje Vriendje geburen. zo van ''Like, die is Bekender, laat ik daar wel op gaan Reageren, en die van xBAMBISEX niet, omdat ik haar niet ken,, maar ik ga er wel op kijken he!''
    Belief my. sgiet je niks mee op.. en ga dan ook niet kijken, als je tog weet dat je niet gaat reageren ><
    Dan kunnen we ook gewoon afspreken, dat aleen de 'Bekende' mensen hier topic's mogen open, anders word het Forum nog overspoelt met topic's waar toeg niet op gereageert word, omdat ze die die tpic openen, niet zo 'Geweldig' zijn als de rest ><
    Zo.. Bluebell heeft gesproken :Y)

    OWJA!!!
    en ga nu niet ALEMAAL Stuk voor stuk lopen zeggen, like inderdaat heel irriatand, en er agteraf gewoon mee door gaan!! Als je het Zelf F*cking doed, nu niet Like, sgijnheilig gaan lopen doen.
    Like, tuurlijk zijn Alijtd mensen, die eerlijk zijn, en wel gewoon op een topic reageren, als diegene vasn wie die topic is, niet bekend is..
    Maar dat is nog niet eens een kwart van deze Mensen Bevolking!


    Dunno ><

    (...)
    Don't take it personal, zou ik zeggen. Je bent bekend, hier, en daar kunnen ze niet tegen. (:


    Pff..
    *shaggi*
    Ik kijk hier gewoon niet meer op

    Maar Blue
    You know i love you whatever you do <3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Geen zeikreactie. Een topic waarin je over alles en iedereen klaagt. Binnen het half uur zit je aan 3 pagina's. -.-

    ow sorry My bad ik d8 ff anders dan dat jij het bedoelde XD
    En ik wou nog wat zeggen maa ik weet niet meer wat dus :P


    I solemny swear i am up to no good

    (...)
    Geen zeikreactie. Een topic waarin je over alles en iedereen klaagt. Binnen het half uur zit je aan 3 pagina's. -.-

    Ja, en ik zeik hier over mensen die dus aleen rweageren,, op 'Bekende Peepz' en like, 17 reacties, Like, 3 van mij ><
    En nu heeft bijna iedereen hem gezien, en weer reeageert niemand, omdat ze te sgijterrig zij ><
    Oja,, Of omdat ik natuurlijk niet Popu genoeg ben ><


    Dunno ><

    (...)

    Pff..
    *shaggi*
    Ik kijk hier gewoon niet meer op

    Maar Blue
    You know i love you whatever you do <3

    Like, Honn, Ik heb tog ook niks tegen jouw,, het gaat om de mensen die niet op mij reageren,, maar wel op Jou.. Like, jouw is voorbeelt.
    Maar omdat meer mensen jouw kennen dan mij, ben ik minder waardig. dat zwegt niks over jou maar over die mensen die dat dus vinden ><
    en Luff U 2 <3


    Dunno ><

    Bluebell , bespaar je de moeite ;)

    Het zal helaas tog niks verandere !

    maar ik ben het wel met je eens!


    I solemny swear i am up to no good

    (...)
    Ja, en ik zeik hier over mensen die dus aleen rweageren,, op 'Bekende Peepz' en like, 17 reacties, Like, 3 van mij ><
    En nu heeft bijna iedereen hem gezien, en weer reeageert niemand, omdat ze te sgijterrig zij ><
    Oja,, Of omdat ik natuurlijk niet Popu genoeg ben ><

    Gewoon omdat ze bang zijn, geloof me. -_-

    Het spijt me zeer, maar ik ben het hier echt totaal niet mee eens.


    Life is hard and then we die

    Jaaah! Het is echt f*cking vervelend!
    Of, als je dan eens een toppic maakt krijg je hopen kritiek over je heen.
    Damn, echt Irritant.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    @Kabuki
    like, kan ik niet. omdat ik me er zoo aan erger.. >< Like, inderdaat mijn probleem zou je zeggen..
    @Annick..
    Verklaaring graag [a]


    Dunno ><

    je maakt toch geen topics omdat je veel reacties wil. je maakt een topic omdat je iets kwijt wil, of gewoon iets wil vertellen ofso. dus maakt het uit als je niet veel reacties krijgt.
    behalve wanneer je een topic maakt met een vraag of probleem ofso.


    -

    je maakt toch geen topics omdat je veel reacties wil. je maakt een topic omdat je iets kwijt wil, of gewoon iets wil vertellen ofso. dus maakt het uit als je niet veel reacties krijgt.
    behalve wanneer je een topic maakt met een vraag of probleem ofso.

    Nee,, Like. Datt was meer Sarcasme, dat ik nooit meer topic ga openen, like dat hou ik tog niet voll..
    maar het gaat er mij om. Warom zou iemand wel reageren, als diege Popu is, en niet als degene van de topic, niet zo bekend is..


    Dunno ><

    Mensen gaan reageren op een topic als het hun aanspreekt, als het over hun gaat, als ze kunnen meepraten erover. Als dat niet het geval word er minder gereageerd omdat er gewoon niets te zeggen valt. Dat is logisch, dat heeft helemaal niets met vriendjespolitiek te maken. En wat de neuk maakt het nou uit dat er weinig mensen op je topic reageren?


    Life is hard and then we die

    (...)
    Nee,, Like. Datt was meer Sarcasme, dat ik nooit meer topic ga openen, like dat hou ik tog niet voll..
    maar het gaat er mij om. Warom zou iemand wel reageren, als diege Popu is, en niet als degene van de topic, niet zo bekend is..


    hangt er misschien ook vanaf wat erin dat topic staat. ik kijk ook zovaak op topics en reageer niet. alleen omdat ik niet weet wat ik erop zou moeten reageren. als iemand een topic maakt er erin zet dattie bijv net naar de wc is geweest, reageer ik er niet op :') want wtf moet je daarop zeggen dan xD


    -

    maar asl Like,, en popu Kind, Een topic over Laat ik zegen, Nagelak opent, dat ze die gekogt heeft ufzoo. weet i het. is het heeeel intresant. maar like, Ik zoon topic. is het opeens niet intresant meer. like wat is het versgil. ja juist Niks, like behalfen de User.. en dat blijk voor somige onder ons, heel belangrijk te zijn.
    Turlijk, het is niet altijd zoo!!


    Dunno ><

    Ja, ook slotje.
    Nummer 7 in 5 minuten.


    Bored.