• in redelijk(veel) quizen schrijven ze weel eens over een ''minderjarige'' die zwanger is.
    nu ben ik wel eens benieuwd wat zou je zelf doens als je zwanger was.

    1:abortus.
    2:het kind houden en opvoeden.
    of 3: het naar de geboorte afstaan?


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Hangt af van de situatie.

    Abortus ! en nog niet meegemaakt xp Maar ik ben vanaf vandaag gelukkig getrouwd ! (/SIGNATURE)


    All was well.

    1


    Life is hard and then we die

    Ik zou eerst nadenken wat ik moet doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Het tweede sowieso, maakt me geen ene reet uit wie de vade ris of wat mijn ouders er van denken, like; mijn kind afstaan, nooit,w ie weet bij komt ie terecht, en abortus is like; gewoon iemand zijn leven ontnemen..


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Ik weet het niet dat ligt aan de reactie's van je ouders enzo ik denk 1 want ben nu te jong voor een babytje


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het tweede sowieso, maakt me geen ene reet uit wie de vade ris of wat mijn ouders er van denken, like; mijn kind afstaan, nooit,w ie weet bij komt ie terecht, en abortus is like; gewoon iemand zijn leven ontnemen..



    zie mijn reactie ^^ denk er precies het zelfde over


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Ik ben tegen abortus. Een kindje het leven ontnemen terwijl het nog nieteens geboren is, is nog steeds moord.
    Nu ik 12 ben, zou ik het afstaan. Al was ik 17 en ik had het kind van mijn boyfriend zou ik het houden. Al was ik 'verkracht' of op een andere manier zwanger geraakt, had ik het alsnog afgestaan.


    a figment of your imagination

    Eerst paniekeren en daarna waarschijnlijk abortus..


    Never run out of reasons to smile...

    Gosh geen flauw idee, hopelijk kom ik het nooit tegen:S


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    2. me ma zou me ook helpen :) maar ik kan een kind niet weg doen want het blijft ook een deel van mij van wie het ook mag zijn is of hoe ik het dat ook gekregen heb.


    You can never wear to much black

    Ligt aan mijn leeftijd en thuissituatie op dat moment.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Morning afterpil en als dat niet werkt of het daar te laat voor is, tja. Dat zie ik dan wel weer. Ik kan niet van tevoren zeggen hoe ik zal reageren, hm? (;
    xXx <3


    FML

    Ik heb eigenlijk geen flauw idee. Denk niet dat ik abortus zou kunnen plegen of het kindje afstaan. Dat zou me waarschijnlijk niet lukken. Als je zo velen hoort over hoe zalig het is om dat kindje te voelen groeien in je buik enzo. Nja, ik denk dat ik vooral zou paniekeren, maar er wel goed over nadenken. En er met me ouders enzo goed over praten. x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ligt eraan hoe oud ik ben en wat de vader er van vind.
    Ik ben eigenlijk tegen abortus..dus dan kies ik voor 1 of 2..ligt er helemaal aan hoe het is gebeurt enzo en wat de vader er van vind en of hij wel bij je blijft enzo..ligt er helemaal aan, dat kan je eigenlijk nu nog niet zeggen.