• dan is het alweer nieuw jaar.. en dat klinkt nog heel ver weg
    vind je ook niet?


    We can only learn to love by loving.

    weetje ik 2010 zal de wereld vergaan zeggen ze
    maar weetje; ik geloof ze niet.

    Dan moeten we het er nu maar flink van nemen, niet?


    Bored.

    (...)
    Dan moeten we het er nu maar flink van nemen, niet?

    ja x'D
    maar ik geloof ze niet, like dan moet het wel héél erg snel achteruit gaan..


    when words fail, music speaks.

    Morgen lekker veel vuurwerk afsteken(baby)En lekker veel oliebollen eten:Y) De hele ochtend, Middag, Avond en s'Nachts :P


    555autto555

    weetje ik 2010 zal de wereld vergaan zeggen ze
    maar weetje; ik geloof ze niet.


    Neej! (N) Dat was toch 21-dec-2012? Maar dan ging de wereld in 3 dagen tijd vernieuwen. xD En dan juist op de 3e dag (dus 25) is het KERSTMIS!! Dat hadden een paar Amerikanen voorspeld!! xD En weetje.. Aan één kant geloof ik het, en aan de andere kant vind ik het grote bullshit! >< Maar dan heb ik ergens om in te geloven.. Want anders geloof ik nergens in! oO


    You'll never dream alone. <3

    :(((A):@(baby):D:S(doeg)(cat)(typing)(cool)(dance):8(flower)(H)(K)(lol)(N):X:|:O(Y):P(puh):((6)(hoera)_O_(yeah)(zip):)(nerd)(krul):Y):$;):9~(duivel)(huil)xD allemaal een geluukig nieuwjaar

    Wat is dit?? oO


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Wat is dit?? oO

    volgensmij een mislukt spam bericht!!!


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    wtf? x'D


    -

    Nee, 2009! The year of the Pirate Robots!

    Nee, 2009! The year of the Pirate Robots!

    Wa is da? xD [/dom]


    You'll never dream alone. <3

    Hoe sneller het 2009 wordt, hoe beter. =)

    ik kwam eergister terug van m'n vader... zegt hij: tot volgend jaar! dan lijkt dat ook best wel raar!


    Juist het zelfde en ik vroeg mijn pa: jah tot wanneer heb je vakantie (vrij genomen xD) mijn pa: tot volgend jaar. En ik dacht: god zo lang xD, helemaal niet bij stil gestaan dat dat op dat moment minder dan een week was xD


    Live life limitless.

    ik wil helemaal niet dat de tijd verder gaat ¬¬ want dan heb ik nog maar een jaar school [niet dat dat erg is...] maar ik zit nu in de 3e en na de 4e gaan al mijn friends een andere kant op ¬¬
    drm hou ik er niet van dat het zo snel gaat ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    Juist het zelfde en ik vroeg mijn pa: jah tot wanneer heb je vakantie (vrij genomen xD) mijn pa: tot volgend jaar. En ik dacht: god zo lang xD, helemaal niet bij stil gestaan dat dat op dat moment minder dan een week was xD


    Zo een dingen heb ik ook vaak xD
    zeggen ze op tv dit was het laatse programma voor dit jaar,, huh?!? , owja morgen is het nieuwjaar >.< Zo gaat het altijd O_o

    Ja mij vind dat ook


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Neen. : )


    Listen to what we're not saying..