• Ja, je hoort het goed. Een vriendin van mij is dus wannabe. Waarom? Dat zal ik je haarfijn vertellen.

    Zie hier een gesprekje;
    Zij; Wie vind jij de leukste van TH?
    Ik; Tom ofcourse!
    Zij; Vind ik ook. Hoelang ben jij eigenlijk al fan?
    Ik; Al sinds mijn 9e ofzo.
    Zij; Ik al ongeveer vanaf mijn 6e.
    Ik dacht, dat kan toch niet? TH bestaat nog geeneens 7 jaar (zij is 13) ><

    Een andere keer had ik met een vriendin van mij een band bedacht (the smashing guitars) en we vroegen toen aan haar of ze die band kende.
    Wij; Ken jij the smashing guitars? Die zijn echt zo hip.
    Zij; Ja die ken ik, hoezo?
    Wij; Gewoon een vraagje.
    Hoe kun je nou een band kennen terwijl die nieteens bestaat x3

    Ik erger me eigenlijk best wel aan haar, want ze denkt volgens mij, en veel andere mensen dat ze echt geweldig is en sexy is enzo.. ><

    http://85.17.121.81/440250001-440300000/440298801-440298900/440298821_6_pvZo.jpeg
    Dit is haar, en ze heeft als titel (op hyves); Ik ben het oeh aah lebber lik slurp!!!


    a figment of your imagination

    :P wel raar, maar dat over onzeker en jaloers zou best kunnen


    : )

    Ag, er zijn zoveel wannabe's in deze levenloze wereld.
    Iedereen roddeld wel eens over elkaar. Ook al zijn het elkaars beste vriendinnen.
    ik snap dat je, je eraan ergert, Probeer met haar te praten erover. En anders laat je het gewoon zo. Je kunt niet alles zomaar veranderen.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    sorry hoor maar daar kan ik dus zzooooooo NIET tegen,, seg maar tegen haaar dat ze van chantou(ik) een leven moet gaan zoeken en dat se niet zoveel aand8 moet willen^^
    lief heaxD(H)

    kuzzjee


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Misschien is ze gewoon bang dat ze er niet meer bij zou horen. Ookal doet ze dat nu al. Waarschijnlijk is ze bang niet meer in het groepje te horen als ze andere dingen doet als jou.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    jaah oohkee,, but zeg dat dan gewoonn,, het is wel moeilijk miss om dat te zeggen ,, but ,, dan begrijpen mensen je zoveel beter,, anders ontstaat er haat enzoo><
    en das ook nie leuk^^
    (K)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Ik vind haar eng?:'D
    Ik bedoel, qua gedrag enzo.
    xoxo'


    ok

    En ik moest even van mijn zusje mededelen dat zij die zweetarmband-gevaldinges ook heeft.^^
    xoxo'


    ok

    th bestaat toch 3 jaar? ofzo n_n

    Uhh nee.. Sinds 2003 ... ze begonen als devilisch (ja ik kan geen engels XD)

    no offence.
    maar jij bent echt een kut vriendin!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ohw jha zon vriendin heb ik ook ;o wat ik leuk vind en wat ik heb hebt zij ook dat is best irritant en net zoals jy heeft ze ook zulke dingen in haar naam staan on hyves..

    ze wil er gewoon bij horen.. kun je het haar kwalijk nemen?

    Vind ik ook. En jij maakt er het er niet gemakkelijker op met die vragen naar haar.

    dat meisje waar je het over had..
    Tjha naar mijn mening
    is ze wannabe..

    En loopt ze gewoon een beetje mee..

    Sorry...


    Greatz

    xx kimberly


    The mistakes from the past, made me who I am today.

    srry dat is in mijn ogen idd bestwel wannebe ><
    en ik vind haar foto zow dom hea, LIKE IEWW

    stomme huppelkut [jadiegedachtekrijgikerbij..]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT