• Nou,ik heb een serie,hij heet Forget Vampires,Check me Out!
    En de proloog ga ik hieronder zetten 8D
    De schrijfstijl is normaal;Niet Jij:blablabla enzo.
    Dus als het je wat lijkt kun je verder gaan met het verhaal =D
    Maar in het begin zijn de stukjes redelijk kort.

    Het begon allemaal toen je geboren werd.Je werd geboren met een driehoek op je hand;De triforce.De triforce kan voor ongelooflijke kracht zorgen,en jij heb de delen intelligentie en moed.Twee andere mensen bezitten óf snelheid,óf kracht.Jij vindt het wel nog een keer uit.

    Maar nu over jou:Je heet Rebekka Moonlight.Je bent 18 jaar als het verhaal begint.Je ouders zijn al dik 8 jaar dood.Hoe het komt? Jij hebt géén idee.Ze gingen uit,maar kwamen niet terug..

    Toen ving Mutas je op.Hij was dan nog maar 12,maar zorgde/zorgt voor je als zijn eigen dochter.

    Je gaat op school bij 3 jeugdvrienden van je,Charles,Alex en Frankie.Je ontmoet Vince ook nog,en jullie worden goede vrienden.Neko,een oudklasgenoot van je ontmoet je later,en jullie gaan veel samendoen.Je ontmoet Ruby,de bitch van de school,en Yaoi,haar vriend,die halfvampier/halfweerwolf is.Hij is diegene die jou vampier maakt.

    Ja,da`s de proloog.Hij lijkt misschien niet boeiend,maar als je deel 1 leest weet je al genoeg over het verhaal :3
    Er zit een characterlijst bij,met plaatjes.En ik doe hard m`n best om plaatjes te zoeken die op de personen lijken XD
    :3
    Alvast bedaaankt..
    [Het gaat dus NIET over Twilight hé.]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    alweer een serie over vampiers.. *zucht*

    alweer een serie over vampiers.. *zucht*

    Ik ben al redelijk lang bezig.
    En NEE het gaat NIET over twilight.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    1 tip: altijd een spatie na de punt, uitroepteken, vraagteken, komma enzo.

    1 tip: altijd een spatie na de punt, uitroepteken, vraagteken, komma enzo.

    Doe ik normaal ook hoor,alleen was dit ff snel getypt :]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het lijkt me echt een super idee !
    Maar nogal ingewikkeld met al die namen enzo. Maar als hij der opkomt, wil ik hem maken ^^


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Je kan beter in de ik vorm werken.


    Music is the new sex