• haay xD^^
    jammer genoeg was ik er zelf biet bij dus wil ik van de mensen weten die er wel zijn geweest hoe het was ^^..14 juni xD
    -hoe was het in de rij
    -nog iets bijzonders gebeurt
    -ging het regenen ofzo xD(was 4 maart eel :O)
    - BLA BLA BLA GWN ALLEEEEES :)
    XxXPATRICIA(H)


    don't Worry...Be gay.

    -hoe was het in de rij

    Gezellig maar wel druk.

    -nog iets bijzonders gebeurt

    TH-HATERS hebben fans met messen en scharen neer gestoken.

    -ging het regenen ofzo xD(was 4 maart eel )

    Heel even maar.

    - BLA BLA BLA GWN ALLEEEEES :)

    Het was super we stonden zowat helemaal vooraan in het 2e vak heel dichtbij de catwalk :) Helemaal Top Bill is zo hemels :) En ook super gezellig de bellenblaas actie onder 1000 meere was super mooi! En die vlaggetjes onder wir sterben niemals aus ook! Alleen de show was maar 70 minuten terwijl ie normaal 100 minuten is :(:( Ze hadden 2 voor programma's De Jeremy's :( En SAT2D die waren wel goed maar de Jeremy's niet! Toen een uur pauze en toen 70 minuten TH ik wou 100! Ich brech aus begonnen ze mee en (ich bin da) an deiner seite eindigde ze mee. Daar zette ze de tonen van Vergessene kinder in omdat ze zelf dachten dat ze het programma van 4 maart in het duits deden. Maar dat was niet zo want in die nacht & rette mich hebben ze niet gedaan en meerdere nummer. Maar het was cool!

    IS ER IEMAND NEERGESTOKEN ??;O
    BTW omg ik wou dat ik er bij weas xD maar e volgende keer ga ik wel ^^


    don't Worry...Be gay.

    -hoe was het in de rij.
    ik stond eerst helemaal achteraan maar ging voorkruipen zodat ik helemaal vooraan kwam, en daardoor kwam ik in vak 1.

    -nog iets bijzonders gebeurt
    heb me vinger zowat verbrand door een sigaret, en .. ik heb me teddybeer op podium gegooit XD en stond 2 meter van het allereerste hek af.
    -ging het regenen ofzo xD(was 4 maart wel ) um. beetje miezeren, maar niet écht regenen, ik dacht eerst dat het zou regenen want er kwamen hele grijze wolken, maar daarna scheen de zon net zo .

    - BLA BLA BLA GWN ALLEEEEES
    wat ik heeél erg vond, was ong 12 uur, toen het scherm voor het eerste keer los ging. iedereen ging duwen en trekken aan elkaar. ik ging zowat op me bek, en verloor me schoen bijna. ik kwam gelukkig snel erdoor heen, want ik stond vooraan in de rij.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    -hoe was het in de rij

    Gezellig maar wel druk.

    -nog iets bijzonders gebeurt

    TH-HATERS hebben fans met messen en scharen neer gestoken.

    -ging het regenen ofzo xD(was 4 maart eel )

    Heel even maar.

    - BLA BLA BLA GWN ALLEEEEES :)

    Het was super we stonden zowat helemaal vooraan in het 2e vak heel dichtbij de catwalk :) Helemaal Top Bill is zo hemels :) En ook super gezellig de bellenblaas actie onder 1000 meere was super mooi! En die vlaggetjes onder wir sterben niemals aus ook! Alleen de show was maar 70 minuten terwijl ie normaal 100 minuten is :(:( Ze hadden 2 voor programma's De Jeremy's :( En SAT2D die waren wel goed maar de Jeremy's niet! Toen een uur pauze en toen 70 minuten TH ik wou 100! Ich brech aus begonnen ze mee en (ich bin da) an deiner seite eindigde ze mee. Daar zette ze de tonen van Vergessene kinder in omdat ze zelf dachten dat ze het programma van 4 maart in het duits deden. Maar dat was niet zo want in die nacht & rette mich hebben ze niet gedaan en meerdere nummer. Maar het was cool!

    IS ER IEMAND NEERGESTOKEN ??;O
    BTW omg ik wou dat ik er bij weas xD maar e volgende keer ga ik wel ^^


    jij maakt het wel helemaal bont. met je neersteken -.-


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    -De rij was supppppppppppprrr langg :P
    -Uhmm,, dat we egt suppppppppppppprrr lang moesten w88 tot TH eindelijk kwam :|
    -Jaaaa, het ging ff heel kort regenen:Y)
    -Ze waren egt megaaaaaaaaaaaaaaaaaa sexy!!:9~:9~(H)

    xx


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    -hoe was het in de rij

    Gezellig maar wel druk.

    -nog iets bijzonders gebeurt

    TH-HATERS hebben fans met messen en scharen neer gestoken.

    -ging het regenen ofzo xD(was 4 maart eel )

    Heel even maar.

    - BLA BLA BLA GWN ALLEEEEES :)

    Het was super we stonden zowat helemaal vooraan in het 2e vak heel dichtbij de catwalk :) Helemaal Top Bill is zo hemels :) En ook super gezellig de bellenblaas actie onder 1000 meere was super mooi! En die vlaggetjes onder wir sterben niemals aus ook! Alleen de show was maar 70 minuten terwijl ie normaal 100 minuten is :(:( Ze hadden 2 voor programma's De Jeremy's :( En SAT2D die waren wel goed maar de Jeremy's niet! Toen een uur pauze en toen 70 minuten TH ik wou 100! Ich brech aus begonnen ze mee en (ich bin da) an deiner seite eindigde ze mee. Daar zette ze de tonen van Vergessene kinder in omdat ze zelf dachten dat ze het programma van 4 maart in het duits deden. Maar dat was niet zo want in die nacht & rette mich hebben ze niet gedaan en meerdere nummer. Maar het was cool!

    IS ER IEMAND NEERGESTOKEN ??;O
    BTW omg ik wou dat ik er bij weas xD maar e volgende keer ga ik wel ^^


    jij maakt het wel helemaal bont. met je neersteken -.-
    oh dus het is niet zo? xD


    don't Worry...Be gay.

    -hoe was het in de rij.
    ik stond eerst helemaal achteraan maar ging voorkruipen zodat ik helemaal vooraan kwam, en daardoor kwam ik in vak 1.

    -nog iets bijzonders gebeurt
    heb me vinger zowat verbrand door een sigaret, en .. ik heb me teddybeer op podium gegooit XD en stond 2 meter van het allereerste hek af.
    -ging het regenen ofzo xD(was 4 maart wel ) um. beetje miezeren, maar niet écht regenen, ik dacht eerst dat het zou regenen want er kwamen hele grijze wolken, maar daarna scheen de zon net zo .

    - BLA BLA BLA GWN ALLEEEEES
    wat ik heeél erg vond, was ong 12 uur, toen het scherm voor het eerste keer los ging. iedereen ging duwen en trekken aan elkaar. ik ging zowat op me bek, en verloor me schoen bijna. ik kwam gelukkig snel erdoor heen, want ik stond vooraan in de rij.
    Had ik ook :S er was ook iemand die zei ,toen ik me omsraaide: OMG ZIJ LIJKT VET OP BILL,maar dan met geepuleerde wenkbrouwen xD ,ik dacht echt: Datkind spoort niet xD Ik lijk echt NIET op bill -_-''xD


    don't Worry...Be gay.

    was er niet:D


    <3

    Ja ik ook niet xD


    don't Worry...Be gay.

    het was egt helemaal geweldig!!! alleen het voorprogramma duurde een beetje TE lang -_-

    maart TH was EGT GE-WEL-DIG!!!!!!!!!!!

    HET WAS

    FANTASTISCH
    GEWELDIG
    SUPER
    COOL
    OMG
    WTF
    MEGA
    AFF!!!!

    Bill heeft op de koop toe nog eens naar mij gewezen ook nog (H)

    Zo bij het zinnetje : Du Bist Nicht Allein Ich Bin An Deine Seite wees die zo bij het stukje van : Du Bist Nicht Allein naar mij en dan bij Ich Bin An Deine Seite naar zichzelf (H)

    OMG DAT WAS GEWOON


    GE-WEL-DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Maar het voorprogramme suckte zwaar :P

    Maar dan kwam Th en was het weer goed want Th was echt ÜBERFANTASTISCH GOED!!!!(yeah)


    Xxxx

    HET WAS

    FANTASTISCH
    GEWELDIG
    SUPER
    COOL
    OMG
    WTF
    MEGA
    AFF!!!!

    Bill heeft op de koop toe nog eens naar mij gewezen ook nog (H)

    Zo bij het zinnetje : Du Bist Nicht Allein Ich Bin An Deine Seite wees die zo bij het stukje van : Du Bist Nicht Allein naar mij en dan bij Ich Bin An Deine Seite naar zichzelf (H)

    OMG DAT WAS GEWOON


    GE-WEL-DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Maar het voorprogramme suckte zwaar :P

    Maar dan kwam Th en was het weer goed want Th was echt ÜBERFANTASTISCH GOED!!!!(yeah)


    Xxxx

    AAAH HIIIIIIP =D
    bij 4 maaer had hgij mij we 2!!!! jaa wel 2!! xD keer aangekeken xD maar heel kort hoor -_- MAAR hij heeft me aangekeken x'DDD


    don't Worry...Be gay.

    -hoe was het in de rij
    Supergezellig, alleen kut geregeld. Moesten we gaan zitten, wilde naar binnen. Zoveel geduwt enso, paar mensen flauw gevallen, voor de rest leuk:)
    -nog iets bijzonders gebeurt
    Er is een meisje neergestoken, nos jeugdjournaal was er, fanactie's waren geslaagd:D oogcontact gehad met Bill!!!!!!!(yeah)

    -ging het regenen ofzo xD(was 4 maart eel )
    Jaa heel ff maar;)

    - BLA BLA BLA GWN ALLEEEEES
    HET WAS GEWOON SUPER:D


    bla bla bla

    Hee!
    Het concert was geweldig! Volgens mij stond er wel 2 km rij ofzo(A)
    Het heeft niet geregend gelukkig! Nouja, 3 minuten ofzo, maar niet hard(dance)
    Aah het was gwn geweldig. Vooral toen iedereen opeens ging belleblazen!:D Bill zn gezicht jonge!(H)(H) Maarja, stond helaas niet vooraan. :(
    X Ess.
    P.s. was om iets van half 10 afgelopen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hee!
    Het concert was geweldig! Volgens mij stond er wel 2 km rij ofzo(A)
    Het heeft niet geregend gelukkig! Nouja, 3 minuten ofzo, maar niet hard(dance)
    Aah het was gwn geweldig. Vooral toen iedereen opeens ging belleblazen!:D Bill zn gezicht jonge!(H)(H) Maarja, stond helaas niet vooraan. :(
    X Ess.
    P.s. was om iets van half 10 afgelopen.

    AMG BELLEBLAZEN :O? AAAAAH al ik er bij was he..had ik 20 flesje belleblaad dingens meegenomen ;D


    don't Worry...Be gay.

    ja ik ben niet geweest maar ik ga 13 julie naar werchter boutiq :D