• ik ben bezig met een serie, zo veel heb ik nog niet maar, heel weinig mensen maakt mijn serie. willen jullie hem maken??



    dit is de serie; Kill us and Tokio hotel on tour



    dit is de link; http://www.quizlet.nl/serie/12953/kill-us-and-tokio-hotel-on-tour/


    xkusje Tara

    Ik doe ook altijd mijn best op mijn serie en stand alones, niemand maakt ze, op een paar na. Ik zal die van jou eens maken^^


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik doe ook altijd mijn best op mijn serie en stand alones, niemand maakt ze, op een paar na. Ik zal die van jou eens maken^^


    Ik zal die van jou ook maken;)

    xkusje

    Hetzelfde probleem.
    Ik zal hem maken :- )


    rules don't stop me

    mja, zal vast wel een reden voor zijn


    Life is hard and then we die

    Hetzelfde probleem.

    Ik zal hem maken :- )


    Maak die van jou ook;)

    Weetje.
    Ik doe ook mijn best, maar omdat ik nogal een vrij groote bek heb soms, heb ik vrienden en vijanden gemaakt. die mensen kennen dan weer mensen, blablabla. Daarom vertikken mensen gewoon quizen te maken. :'D
    Ik maak geen serie's, dat heb ik vanaf het begin al besloten. :'D en al helemaal niet met Tokio hotel erin, ga me nu niet laf vinden of stom, want ik wees heus zelf wel wat ik van mijzelf moet vinden :'D
    >De goede laten ze meestal links liggen.a.k.a vriendjes politiek<

    Mika.

    Mijn quizjes worden ook echt niet vaak gemaakt. Dus ik snap u!*gaat nu uw quizje maken*


    Got up on the wrong side of life today

    Ja die van mij worden nu ook niet zo veel gemaakt, maarja de mijne gaan niet over TH. Misschien daarom? Ik weet het niet, maarja ik schrijf natuurlijk ook voor mezelf. Maagoe zelf heb ik niks met TH-quizzen, dus sorry (flower) Ik hou nu eenmaal niet zo van TH, maar ik heb wel respect voor degenen die het wel leuk vinden.

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hetzelfde probleem.
    Ik zal hem maken :- )

    Ja ik heb het ook. Ik kom niet boven de 20 mensen ofzo. -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.