• kijk ik weet bijna zo goed als helemaal zeker dat ik hoe dan ook op jongens val.. maar ik begin steeds meer te twijfelen voor de vrouwelijke kant..

    sterker ik denk dat ik best wel eens heel goed bi kan zijn :X
    maar het voelt zo raar.. om te beseffen.. dat het zou kunnen.. [want zeker ben ik niet]

    is het raar, dat ik me er raar bij voel? :X

    enne ik ben nog nooit egt, of hevig verliefd geweest..

    ik heb genoeg jongens leuk gevonden.. en sommige vrouwen zijn denk ik ook wel leuk? maar dat zijn misschien 2 vrouwen en 20000 jongens ><
    dat maakt het pas egt moeilijk^^

    ik twijfel gewoon egt heel erg..
    maar ik zie mezelf niet egt met een meisje, meer met een jongen.. maar dat kan ook aan de maatschappij liggen..

    arghh Ik twijfel Like hell, en dat irriteerd me mateloos x'] *iszownmensdatlieverzekerheidheeftdanlosse(afspraken)*


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Tsja.. daar kan ik niet over oordelen want voor mij is het zo klaar als een klontje.
    Denk dat je er pas achter komt als je echt verliefd wordt op iemand :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is normaal dat je je verwarred voelt. Ik denk dat de meeste mensen wel zo'n periode in hun leven meemaken. Het is moeilijk! :/ Je moet gewoon wachten tot je écht verliefd word op een meisje, en daar ook 'verder' mee zou willen. Dan weet je pas zeker dat je Bi bent. (:
    xx

    Wanneer je echt verliefd wordt op iemand, wordt het allemaal wel duidelijk. (:

    Niemand is helemaal homo of helemaal hetero. Ik dnek dat je toch wel hetero bent maar ook op sommige vrouwen kan vallen maar dat heeft ieder mens.


    One of the Duo Of Evilness

    Ik denk dat dat nog even z'n tijd nodig heeft. Misschien moet je open staan voor beide geslachten? Dan zie je het wel op wie je verliefd wordt. (; Geef het nog wat tijd.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wachten, en kijken wat er gebeurd. en het is helemaal niet dom, of raar. ik heb het zelf ook meegemaakt, je went er vanzelf aan. (:

    normaal word het wel duidelijk als je es écht verliefd word (enja, je beseft dan wel dat je écht verliefd bent x'D)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    jh,, das egt keinormaal da ge da raar vind en verward voelt,, toen ik da erst besefte had k da ook...
    njh,, in elk geval, je komt er wel achter,, er zal wel een moment vn zekerheid kome...

    Xx