• Ik heb zin om hier midden in de nacht over ruzie te komen klagen. En ik bedoel ruzie op Q. Like, ik merk dat sommigen ruzie krijgen in een topic en inplaats van dat ze dat op msn of in postberichten uitvechten. Maar nee, ze doen dat in het topic zelf. En wat gebeurt er dan?? Iemand zegt er iets van en dan krijgt die scheldwoorden naar zijn/haar hoofd geslingerd. Dan krijg ik er echt iets van.
    Daar wou ik even over klagen. =D

    Edit;
    Denk niet meteen dat ik nu ga denken dat de ruzies gaan stoppen. Want vele ruzies hebben iets onderlings te maken waar ik niets aan kan doen.

    Ik vindt het soms wel leuk.. :X


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vindt het soms wel leuk.. :X

    Als je vijanden ruzie maken. Dan kan ik wel geloven dat dat grappig is.

    (...)
    Als je vijanden ruzie maken. Dan kan ik wel geloven dat dat grappig is.

    Ik heb geen vijanden hier, maar als er mensen zijn waar ik ruzie mee maak, dan haat ik ze gewoon ^^ Na een tijd ben ik al vergeten wie dat was ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik geef je gelijk ^^


    C'etait bien

    Maar anderzijds, dit topic gaat de ruzies echt niet stoppen hoor :'D
    Eigenlijk geef je nu gewoon een mening waarbij hoopt dat die waar wordt ofzo. Maar je hebt wel gelijk.. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    @ Unwritten
    Btw: Ik wou een reactie op je SA zetten, maar dat gaat niet, zolang ik nog op jouw blokkeerlijst sta... ^-^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    weetje, tegen woordig hebben mensen gewoon niet het lef om zelf recht in iemand gezicht te zeggen wat ze van die persoon vinden een betrekken er andere bij uit de hoop dat ze stoer zijn. als ik ruzie heb los ik het nog in me eentje op! mar blijkbaar denken mensen als ik-er-mensen-bij-gaat-halen-ben-ik-stoer!!!


    Some angels have no wings.

    @ Unwritten
    Btw: Ik wou een reactie op je SA zetten, maar dat gaat niet, zolang ik nog op jouw blokkeerlijst sta... ^-^

    Ow. Nou dan haal ik je er even af, he.

    weetje, tegen woordig hebben mensen gewoon niet het lef om zelf recht in iemand gezicht te zeggen wat ze van die persoon vinden een betrekken er andere bij uit de hoop dat ze stoer zijn. als ik ruzie heb los ik het nog in me eentje op! mar blijkbaar denken mensen als ik-er-mensen-bij-gaat-halen-ben-ik-stoer!!!

    Indirect bedoel ik dat. I mean. Dat ze ruzie maken in een topic waardoor anderen er zich mee bemoeien. Maar altijd is er wel nog iemand bij die aan de kant staat van één van de twee partijen.

    Und, denk je dat dit ruzies gaat stoppen? I hope so, but; het zal wel niet zo zijn denk ik
    ^-^ Maar idd het is dom om ruzie te maken hier, maar meestal vatten ze jou kritiek of mening verkeerd op und dat is like, irriterend!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Mensen krijgen dan de aandacht waarnaar ze zo wanhopig smachten.
    -zucht diep-


    No growth of the heart is ever a waste