• Nou, zo'n gevoel heb ik echt. Of het ligt aan mij, dat kan ook nog.
    Er is de laatste tijd ontzettend veel gebeurd, en daardoor heb ik ontdekt wie echte vrienden zijn. En dat is er maar 1. Ik ben zoveel vrienden kwijt geraakt, dat ik het gevoel heb dat alles door mij komt maarja ><

    Geloven jullie dat er echte vrienden bestaan ? :')


    -

    Ja, maar ook echte vrienden kunnen soms een pain in the ass zijn (:


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ja dat klopt, maar echte vrienden gaan toch niet keihard tegen je staan liegen zodat jij je schuldig gaat voelen over iets lijkt me.
    Maarja.


    -

    Ze bestaan wel, maar zijn doodzeldzaam xD
    Ik heb er maar eentje, en die woont ook nog eens 90 kilometer van me af.


    Your make-up is terrible

    Ze bestaan,maar er zijn maar weinig mensen die échte vrienden hebben. Ik dacht vroeger ook een beste vriendin t ehbben tot ze me liet staan voor een populaire huppel. Nu heb ik wel een échte ebste vriedin die alles van me weet en ik weet alles van haar.

    Nadat een goede vriendin mij had laten vallen, dacht ik dat er nooit zo'n vriendinnen meer bestonden, maar nu heb ik een echte vriendin gevonden.

    Maar echte vrienden zijn zeldzaam. Als het erop aankomt, dan pas kom je erachter wie je echte vrienden zijn.


    Think before you act.

    Denk het wel maar die zijn heel moeilijk te vinden. Van mijn vriendenkring heb ik nog niemand ooit alles openhartig over mezelf verteld.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb hetzelfde gevoel als jou. ik ben ook veel vrienden kwijt geraakt, waarvan ik ook dacht dat sommige m'n beste vrienden waren.
    ik geloof er niet meer in. één van mijn 'beste vriendinnen' heeft me keihard laten vallen. en dat doet pijn, veel pijn.


    Protège moi de mes désirs.

    ik heb hetzelfde gevoel als jou. ik ben ook veel vrienden kwijt geraakt, waarvan ik ook dacht dat sommige m'n beste vrienden waren.
    ik geloof er niet meer in. één van mijn 'beste vriendinnen' heeft me keihard laten vallen. en dat doet pijn, veel pijn.


    klopt. dat laatste overkwam mij met 3 'beste vriendinnen'. vanaf klas 1 waren we altijd bij elkaar en alles, en toen begin klas 3 lieten ze me keihard vallen omdat ik kinderachtig was volgens hun. ze hebben mijn zelfvertrouwen keihard naar beneden gehaald.
    mijn probleem is ook dat ik mensen te snel vertrouw, omdat ik bang ben dat ze me anders weer laten vallen als ik niks vertel ><


    -

    Nee, ik geloof niet meer in de perfecte vriendin, Omdat ik al 4x ben laten vallen door verschillende personen. Misschien kom ik op de middelbare wel een meisje tegen dat er dichtbij zit.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ik heb wel vriendinnen maar niet een paar echt goede. ik had vroeger (basisschool) wel een goede vriendin alleen na een tijd liet ze me vallen, ze was jaloers op mij. waarom weet ik nog steeds niet

    ja ze bestaan maar ze zijn zeldzaam een echte vriend heb je voor het leven en niet voor even


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    ben blij dat ik er iig 1 heb (: hoop ik iig.

    en internet vriendschappen geloof ik ook niet meer in. tenzij ik mensen ontmoet die ik echt kan vertrouwen.


    -

    Ik weet niet of er zoiets bestaat als de echte vriendin. Ik heb nu een hele goede vriendin en ik vertel haar veel, maar niet alles. Ik heb nooit echt vrienden gehad en vertrouw voornamelijk op mezelf. Al vanaf de basisschool had ik elk jaar onbgeveer een nieuwe vriendin, maar die lieten elke keer mij weer vallen, hoeveel ik ook voor ze deed. Dus nee, ik geloof niet in echte vrienden, alleen mn allerbeste vriendin.
    Ik zeg ook altijd: never trust your friends, they know you the best.
    Zodra je denkt ze te kunnen vertrouwen, laten ze je vallen en vertellen ze allerlei lullige dingen over je...:S


    Music is my drug, I need it all the time!

    Vrienden bestaan wel, met echte vrienden hou je ook altijd denk ik wel contact. Niet zoveel als wat je eerder misschien had, maarja, iedereen word natuurlijk ouder. Later vinden de meeste mensen hun 'soulmate', samenwonen etc. en is dat in feite eigenlijk ook "je beste vriend[in]".

    Maar mensen veranderen altijd, paar dagen terug nog mijn eerdere naar mijn gevoel, beste vriend verloren, hij bleek me bestolen te hebben. En meneer had zelfs geen spijt. Niets is wat het lijkt, maar echte vrienden zijn er echt wel. Maar verrekt hard te vinden, en velen zullen voor die ene komen en gaan...helaas. =(

    Ik had vroeger ook een beste vriendin, maar die ging opeens naar een andere school, en liet zo goed als niks meer van der horen.
    Ondertussen heb ik een nieuwe beste vriendin. We hebben zelfs een lijstje gemaakt met dingen die we eens een keer gaan doen als we wat ouder zijn. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury