• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en niet-zo-euforische momenten kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Ligt Netflix eruit? Is het vijfhonderdentweede Lucht Je Hart topic bereikt? Voel je je ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af en just keep swimming.


    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:40 ]


    Heaven is a place that we all have

    Windigo schreef:
    (...)

    Dat kan gewoon?
    Je kunt alleen niet reageren en zo

    O, dus dat zijn gewoon de mensen zonder account. Natuurlijk.
    Grappig dat die wel bij recente activiteit komen te staan, maar ook alleen van polls.


    ~

    Zo lastig als je eigenlijk dood wilt, maar je ook zoveel plannen hebt waardoor het niet doorgaat. Ik kan moeilijk mijn eigen feestje missen.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Zo lastig als je eigenlijk dood wilt, maar je ook zoveel plannen hebt waardoor het niet doorgaat. Ik kan moeilijk mijn eigen feestje missen.


    when u ded but u remember u got homework


    Heaven is a place that we all have

    Deceit schreef:
    (...)
    O, dus dat zijn gewoon de mensen zonder account. Natuurlijk.
    Grappig dat die wel bij recente activiteit komen te staan, maar ook alleen van polls.


    Lol whut?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    waaaaarom blijf je met me flirten
    en waarom blijf ik meedoen
    you broke my heart
    i am such a loser


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Windigo schreef:
    (...)

    Lol whut?


    wie wilt er nog dat confused kelly een meme wordt?


    Heaven is a place that we all have

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 0:12 ]


    ~

    Volgens mij werkt mijn brein niet meer, want ik had veel te veel gedronken en toen lagen we eindelijk in bed en toen ging het brandalarm om half zes en het duurde zo lang voordat we wisten dat het het brandalarm was en toen moesten we ons aankleden en bleek het nog vals alarm te zijn ook en ik was om negen uur alweer wakker.


    Your make-up is terrible

    Ik kan dit niet meer. Waarom krijg ik deze downfalls altijd tijdens belangrijke momenten zoals toetsweken oid? Ik ben gewoon op. Klaar..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 0:13 ]


    ~

    Montagnes schreef:
    (...)

    wie wilt er nog dat confused kelly een meme wordt?


    Hahaha :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Me, when ur talking to me.


    Your make-up is terrible

    maham phineas en ferb zijn een titelsong aan het maken


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb iets nieuws ontdekt :#

    // Het is jammer dat je het zo druk hebt. Nu moet ik zo lang wachten om uit te vinden hoe het met mijn gevoelens voor je zit. Gaat lastig worden als ik je straks moet loslaten.

    // Als ik spoilers zie, klik ik ze echt meteen open. Nu heb ik al een spoiler gelezen.
    TWD S2 spoiler

    Laatste aflevering van het seizoen. Er komt een horde zombies aan en ze hebben niets door. Hoeveel zouden er nu dood gaan?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2016 - 0:00 ]

    McClain schreef:
    maham phineas en ferb zijn een titelsong aan het maken


    *gitaar*

    @kelly, i mean you'd go viral

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 23:55 ]


    Heaven is a place that we all have