• ik vind het maar vaag eerst was en moest iedereen emo zijn..
    en nu haten we het?
    vaaaaaaaag als je het mij vraagt :S

    net als scene's mensen zitten die scene's nu egt aftekraken en zo maar tegelijker tijd hebben ze wel een scene plaatej :S

    VAAAAAAAAAAAAAG again x']

    nee maar ik bedoel te zeggen, er zijn egt veel users die gewoon fucking meelopen

    als plots dreadlocks voor meisjes helemaal in worden
    gaat dan half quizlet aan de dreads, dreadQUEENS >< aanbidden? en dread-plaatjes nemen?


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik ben super eerlijkk.. Als ik een jongen zie met lange dreadlocks.. ow jezus daar kan ik uren naar kijken tot ik er achter kwam dat tokio hotel bestaat.. Ik hou er ook van als jongen ingevlochten haren hebben maar wel langers als hun schouders datvind ik zo sexy


    ...

    (...)

    Leven het haten (dance)

    Vond ik nu ook. :'D

    (...)
    Vond ik nu ook. :'D

    IK HAAAAAAT haten?(A)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)
    IK HAAAAAAT haten?(A)

    Hea ik ook! :'D

    (...)
    Hea ik ook! :'D


    Zijn we met 3 die het haten om te haten (x

    (...)

    Zijn we met 3 die het haten om te haten (x


    yeahhh (cool)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    yeahhh (cool)


    Leven de haters die het haten haten xD

    (...)

    Leven de haters die het haten haten xD

    Zeker wel. :Y)

    (...)
    Zeker wel. :Y)


    yo cuwl ik mag leven [/beetjeschaapagtigkinddatikben]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    yo cuwl ik mag leven [/beetjeschaapagtigkinddatikben]


    Snap ik niet (x

    (...)

    Snap ik niet (x


    maakt niet uit ><


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik haat het niet, maar ik zou gewoon nooit scene willen zijn --' das wel eens mooi om zo iemand op foto te zien, maar ik vind scene gewoon enorm fake .. Die meiden verstoppen zich achter een grote haardos en een ton make up, jah hoor, dat straalt heel veel zelfvertrouwen uit --'

    en de meeste scene en emo's zijn zitten soms echt te klagen dat ze te weinig aandacht krijgen terwijl ze ook enorm assosiaal zijn --'

    Dus ik haat scene en emo niet, maar ik vind het ook niet bepaald hip, nooit gevonden ook ..

    Ik haat het niet, maar ik zou gewoon nooit scene willen zijn --' das wel eens mooi om zo iemand op foto te zien, maar ik vind scene gewoon enorm fake .. Die meiden verstoppen zich achter een grote haardos en een ton make up, jah hoor, dat straalt heel veel zelfvertrouwen uit --'

    en de meeste scene en emo's zijn zitten soms echt te klagen dat ze te weinig aandacht krijgen terwijl ze ook enorm assosiaal zijn --'

    Dus ik haat scene en emo niet, maar ik vind het ook niet bepaald hip, nooit gevonden ook ..


    Dat haar en die make up (x : je moet is goed kijken en inbeelden hoe ze zouden zijn zonder hun haar zo en die make up,, soms maakt het een heel verschil hoor ^^