• Een vriendin van mij is 15 en ze is dus zwanger geworden. Nu wil ze abortus plegen, maar haar ouders mogen er niets vanaf weten.
    Weten jullie of je gewoon abortus kunt plegen zonder toestemming van je ouders of iets dergelijks?
    1 ding: kom alsjeblieft niet met ze kan t t beste toch tegen haar ouders zeggen, want dat kan ze echt niet;].
    Alvast bedankt!

    OMG
    Waarom Abortus
    OMG
    Als ik zo oud was
    zou ik het kind laten
    en ik weet niet of dat kanxD

    nee dat kan anoniem.

    Volgens mij kan dat wel (in de girlz stond ook een keer zo'n verhaal over iemand van 15 die achter de rug van haar ouders zwanger was geworden en abortus liet plegen)
    Misschien moet ze gaan informeren bij zo'n kliniek/huisarts (die kunnen niks zeggen: zwijgplicht)


    I am an idiot, I move.

    Als het goed is kan je het anoniem laten doen.

    Volgens mij kan dat wel (in de girlz stond ook een keer zo'n verhaal over iemand van 15 die achter de rug van haar ouders zwanger was geworden en abortus liet plegen)
    Misschien moet ze gaan informeren bij zo'n kliniek/huisarts (die kunnen niks zeggen: zwijgplicht)

    Maar je blijft minderjarig. zoiets kan je wel vinden op t internet denk k?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Okee bedankt, maar hoe gaat dat dan? Je moet toch waarschijnlijk wel je naam opgeven enzo..

    (...)
    Maar je blijft minderjarig. zoiets kan je wel vinden op t internet denk k?

    En we hadden al op internet gezocht, maar daar begrepen we niet veel van;].

    De huisarts/dokter en alles wat ermee te maken heeft heeft zwijgplicht. Dus daar hoeft ze niet bang voor te zijn.

    Je kunt het altijd anoniem laten doen, de arts heeft dan zwijgplicht.
    Ze was slimmer geweest als ze de morningafterpil had gehaald.. :/
    xx

    Je kunt het altijd anoniem laten doen, de arts heeft dan zwijgrecht/plicht.
    Ze was slimmer geweest als ze de morningafterpil had gehaald.. :/
    xx

    ze wist t pas na 6 weken..

    Hmm.. Sorry dan. :/
    Ik hoop dat alles snel goedkomt.
    xx

    OMG
    Waarom Abortus
    OMG
    Als ik zo oud was
    zou ik het kind laten
    en ik weet niet of dat kanxD


    Ge weet ni wa ge zegt :O

    (...)

    Ge weet ni wa ge zegt :O
    Agree

    je kunt dat gratis laten doen in zo'n abortuskliniek ofzo, zonder dat je er toestemming voor moet hebben

    (...)

    Ge weet ni wa ge zegt :O

    Idd je verkloot je eigen leven en dat van t kind, bovendien je kent t hele verhaal niet.