• Hoi people.

    Ik had een vraagje aan jullie,
    zijn jullie wel eens een vriendin of vriend verloren omdat hij/zij niet meer met je om wou gaan?

    Een vriendin van mij wil niet meer met me omgaan omdat ik veroordeel voordat ik iets zeker weet, en omdat ik wat heb doorverteld. Ik weet nu wel dat we nooit meer vriendinnen worden.. Maar ik zit er best wel mee.

    xx lovejullie <3


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    HAHAHAHAHA.
    dat is ook lekker -..-'
    Die mensen moeten echt oprotte.
    Dan ben je bij mij echt dood vlees.
    Als ik ergens bij je woonde, had ik ze ondergepoept :]

    nja. ik vind ze altijd grappig =D omdat ze zo dom doen x'D Ze zetten alleen zichzelf voor lul, maar dat hebben ze niet door


    The economy is suffering, let it DIE!

    ja, maar ik heb geen zin om uit te leggen waarom
    ook niet via een pb.


    oke, sterkte?


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    (...)
    nja. ik vind ze altijd grappig =D omdat ze zo dom doen x'D Ze zetten alleen zichzelf voor lul, maar dat hebben ze niet door
    \\

    ja is ook waar!


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Pff. Vrienden stappen je leven in en uit. maar echte vrienden laten sporen na. Kvond da tekstje zo mooi. en jaa het is waar. Mijn beste vriendin heeft me zowat belachelijk gemaakt bij mijn beste vriend. nu ben ik mijn beste vriend en vriendin kwijt. =[ en ik ben het nog altijd niet vergeten


    It even took me by surprise

    Nee. Ik heb wel al iemand laten vallen.
    Ze was namelijk niet erg goed in haar hoofd.
    Vandaar.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Pff. Vrienden stappen je leven in en uit. maar echte vrienden laten sporen na. Kvond da tekstje zo mooi. en jaa het is waar. Mijn beste vriendin heeft me zowat belachelijk gemaakt bij mijn beste vriend. nu ben ik mijn beste vriend en vriendin kwijt. =[ en ik ben het nog altijd niet vergeten


    Shit he, lekker dan O:
    Zij was ook mijn beste vriendin, maar nu dus niet meer. ze moeten het ook allemaal maar zelf weten (: Hoezo maakte je Beste vriendin je belachelijk bij je beste vriend dan? :O En hoe kan je ze dan allebij kwijtraken?


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Nee. Ik heb wel al iemand laten vallen.
    Ze was namelijk niet erg goed in haar hoofd.
    Vandaar.



    Haha.
    Hoezodat?


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ja.
    Vieskutwijf. :'D
    Eerst sprak ze niet meer met me, toen ging ze raar doen. toen ging ze alleen nog maar met popukids om. en toen ik 'popu' werd, toen wou ze wél met mij omgaan.
    Já. daaaaaaaaaaagh.

    Nee, maar andersom wel. Dat kind is nu een drugsslet, dus ik vond het wel een goede actie van mezelf. :3


    blame the bully.

    (...)


    Haha.
    Hoezodat?

    Nou. Ze roddelde echt héél erg achter mijn zus, mijn ma en mijn rug.
    Alsof dit nog niet genoeg was gaf ze steeds kl*te opmerkingen over ons gezin.
    En, ze 'Stal' ooit eens mijn MP3.;
    Ze zei tegen me dat ze mocht van m'n ma die mp3 Nemen.
    Tegen mijn ma zei ze dat ze mocht van mij m'n mp3 nemen. Dus ze loog er enorm over, en niet alleen over dat... alles wat dat kind gewoon zei was één groot leugen.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    ;lekker dan.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ja zo'n maand geleden nog. Men doet zich voor als je 'beste vriendin' en dan opeens laat ze je kei hard vallen.
    Maar ja zulke mensen vind ik laag en ze zijn mij niet waard ^^


    ~

    nee, maar het is wel triest als dat je gebeurd en ik heb wel eens een keer gehad dat een vriendin een groot eheim eerder aa neen"niet zo goeie vriendin" vertelde dan aan mij, terwijl ik een betere vriendin was want ze vertelde het aa nde vriendin van haar zus en toen was ik best wel verdrietig en toen wou ik haar wel even kwijt maar ik ben geen vrienden ooit verloren dus... respect voor de mensen die dat wel hebben/hadden


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ja, mevrouwtje wou stoer zijn en met kwam beter overeen met haar drugsvriendjes ; Ahja, haar probleem. Ze weet niet wat ze mist u.u x'D

    Ja zo'n maand geleden nog. Men doet zich voor als je 'beste vriendin' en dan opeens laat ze je kei hard vallen.
    Maar ja zulke mensen vind ik laag en ze zijn mij niet waard ^^


    ik wou echt dat ik zo kon denken!
    ik denk echt dat ALLES mijn schuld is. Dat kan dan ook wel zo zijn, maargoed. Het was wel me bf, en dan na 1 rusie, meteen al niet meer. Ze wil nu echt niks meer met me te maken hebbe, en het komt ook nooit meer goed ofso :]. maargoed.. Idd gewoon een kutstreek! Fack die wannebe-bf;s/


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')