• Hoi people.

    Ik had een vraagje aan jullie,
    zijn jullie wel eens een vriendin of vriend verloren omdat hij/zij niet meer met je om wou gaan?

    Een vriendin van mij wil niet meer met me omgaan omdat ik veroordeel voordat ik iets zeker weet, en omdat ik wat heb doorverteld. Ik weet nu wel dat we nooit meer vriendinnen worden.. Maar ik zit er best wel mee.

    xx lovejullie <3


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ja, mevrouwtje wou stoer zijn en met kwam beter overeen met haar drugsvriendjes ; Ahja, haar probleem. Ze weet niet wat ze mist u.u x'D


    zulke mensen zijn je gewoon niet waard !


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Denk dat iedereen wel eens een vriend[in] verliest. Mja, is alleen maar teken dat de vriendschap toch niet zo sterk was als je zelf dacht. Juist als je wel uit een ruzie kunt komen samen ben je in mijn ogen veel sterker. ^^

    Echt omdat ze niet meer met me om wilde gaan niet.. Gelukkig.
    Maar wel door ruzies enzo ):


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik niet omdat ze niet meer met me wilde omgaan, wel om andere redenen

    Ik vind het kut als mensen je in de steek laten om wie je bent, dat zuig gewoon :@

    -xxx-


    You can never wear to much black

    Zelfs twee : )
    Maar dan op een andere manier ^^


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Meer dan 6, maar niet op zo'n mannier.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Meer dan 6, maar niet op zo'n mannier.


    hoe dan wel?


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Zelfs twee : )
    Maar dan op een andere manier ^^

    hoe dan?:$


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Van mijn goeie vrienden: geen. Ik ben veranderd maar toch hetzelfde gebleven. Ik ben eerlijk maar heb toch respect voor mensen [zo niet graag melden], dat is er altijd wel in gebleven. En dat zijn mijn twee beste vrienden ook. Daar heb ik me altijd bij thuis gevoeld.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb al eens echt een vriendin verloren.
    ze is doodgereden door een vrachtwagen wat ik zelf ZAG
    dat is pas erg waar ik steeds aan moest denken
    dan dnek ik maar was ik dat nu maar ..

    Ik heb al eens echt een vriendin verloren.
    ze is doodgereden door een vrachtwagen wat ik zelf ZAG
    dat is pas erg waar ik steeds aan moest denken
    dan dnek ik maar was ik dat nu maar ..

    Zulke dingen zijn erg. Ik kende een vriendin van 1 van die van mij die ook in mn klas zat die schreef aan me dat ze probeerde zelfmoord te plegen. Zeg maar dat het een oppervlakkige vriendin was. Ik moest het stilhouden maar toen ze weer ruzie kreeg met de rest van de klas zei ze het tegen iedereen waardoor de klas veranderde in een complete chaos -logisch. Toen was ze maandenlang afwezig [psychologische hulp enzo] maar toen ze terug kwam waren we toch wel blij: mensen werden emotioneel enzo, ontroerend moment.
    Een ander uit mijn vriendengroep - ook via via - sneed zichzelf. Daar kwamen we op een nogal pijnlijke manier achter. Haar armband knapte en we zaten de kralen van de grond te vissen. Toen ik de krassen op haar arm zag vroeg ik: 'Hoe kom je daaraan?' Ze hing een of ander smoesje op over dat ze zich geschaafd had maar iedereen die erbij was kon op z'n 10 vingers natellen wat er werkelijk aan de hand was. En dan voor jezelf een manier verzinnen hoe je haar het beste moet helpen. Ik denk dat ik in die periode wel 20 sites over zelfbeschadiging heb doorgepluisd >.<
    Ik heb dus geen vrienden verloren maar wel problemen gehad.


    No growth of the heart is ever a waste

    daniela meisje, geen zorgen maken!
    Als ze zo dom doet, dan verdient ze jou niet man!
    Na alles wat jij voor haar hebt gedaan,
    GRAUW. maar al die shit moet ze zelf maar uitzoeken and je weet waar ik het over heb :$!

    xloveyou.
    BEN ER VOOOOORJE :Y)

    @ ik heb wel vriendin veloren, misschien net 1/2 maanden geleden, ze is voor trein gepsprongen...


    I can't see the future with tears in my eyes

    Ja-_-
    Toen ik moest verhuizen van Rusland naar Nederland.

    Ik heb zelf een tijdje geleden met iemand gebroken.
    Maar dat was beter, zo.
    Inderdaad ik ook.. Maar ik denk dat je oude schoolvriendinnen nooit eeuwig om je heen blijven. Je groeit uit elkaar en veranderd. Zo'n dingen gebeuren nu eenmaal..


    Wie du mir, so ich dir.

    Altijd als ik een beste vriendin heb, laten ze me niet veel later vallen. De een, voor populaire kinderen, de andere roddelt en steekt iedereen tegen me op, de ander negeert mij gewoon... zo altijd. Ik heb en hoef geen beste vriendin meer. Tenzij ik iemand ken waar ik echt goed mee opschiet enzo. Zo iemand is er wel, van vroeger, en gelukkig woont ze vlakbij mij. En toch heb ik haar al in geen jaren meer gezien. Maar dat gebeurt wel terug ^-^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.