• Bij ons op school zijn piercings verboden. En ik vind dat zo kut. Ook al heb ik geen piercing. Toch vidn ik het gwn onrechtvaardig. Hoe zit dat bij jullie ?. x]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    (...)

    Haarkleuren mag wel. x3.
    Maar spaghettibandjes en minirokjes en zo vn die 'Vakantiekledij' mag niiet. x3. Das kut.

    Bij ons mag dat ook niet, de bandje moeten minstens 3 vingers dik zijn en de rokjes mogen ook maar tot 3 vingers boven je knie. -_-'


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik weet er eigenlijk niet zoveel van, maar als een leraar twee tongpiercings mag, mogen wij het waarschijnlijk ook.


    Think before you act.

    naja bij mij hebben ze er nooit wat over gezegt, mijn school is heel vrij, heel veel kids lopen daar met piercings en de lerare ook, dus k ben blij want als het niet mocht had ik echt niet mijn snakebites eruit gehaalt


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik weet er eigenlijk niet zoveel van, maar als een leraar twee tongpiercings mag, mogen wij het waarschijnlijk ook.

    Bij ons staat dat allemaal in het schoolregelement.
    Iedereen krijgt er 1 in het begin van het jaar, die je ook moet ondertekenen en je ouders moeten het ook handtekenen. x]
    Soms moeten we het zelfs overschrijven. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik weet er ook niet veel van
    maar ik denk dat het niet mag
    alsj het ziet toch,
    vb navelpiercing zie je niet dusj dat mag
    ik wil piercing en mag ook van mijn ouders
    maar dan mag ik plots niet omdat ze zeggen dat het in sgool niet mag <_<
    heb vrienden die ze uitdoen, of die gewoon een klein plakkertje ophangen


    Gilles (ll)

    naja bij mij hebben ze er nooit wat over gezegt, mijn school is heel vrij, heel veel kids lopen daar met piercings en de lerare ook, dus k ben blij want als het niet mocht had ik echt niet mijn snakebites eruit gehaalt

    jij geluk hebben
    ik wil snakebite of spiderbite
    (eerder spiderbite)
    en dat mag ik ook maar mijn ma zit te zagen dat het niet mag in sgool =(
    ik jaloers zijn op u sgool Ö


    Gilles (ll)

    ik weet er ook niet veel van
    maar ik denk dat het niet mag
    alsj het ziet toch,
    vb navelpiercing zie je niet dusj dat mag
    ik wil piercing en mag ook van mijn ouders
    maar dan mag ik plots niet omdat ze zeggen dat het in sgool niet mag <_<
    heb vrienden die ze uitdoen, of die gewoon een klein plakkertje ophangen

    Ik zou er nooit een plakkertje op plakken x]
    Bij ons op school moet dat enkel bij gym en 'koken' x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    jij geluk hebben
    ik wil snakebite of spiderbite
    (eerder spiderbite)
    en dat mag ik ook maar mijn ma zit te zagen dat het niet mag in sgool =(
    ik jaloers zijn op u sgool Ö


    whehe mijn school boeid het gwn niet... zelfs met gym haal ik ze er echt niet uit, en oeh spiderbites zijn cool..


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)
    Omg.. Ö
    Bij ons moeten ze dus uit. >.<

    Om wat voor reden moeten ze uit? Als de reden niet echt.. een reden is kun je misschien naar de leerlingenraad of bestuur gaan. Ik zou wel wat sterke argumenten verzamelen want je kunt ervan op aan dat andere leerlingen het eerder hebben geprobeerd..


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij mij heeft mn gymdocente piercings?x3
    bij mij mag het gewoon ;l


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Bij ons mag dat ook niet, de bandje moeten minstens 3 vingers dik zijn en de rokjes mogen ook maar tot 3 vingers boven je knie. -_-'

    Het verbaast me telkens weer dat scholen zo streng zijn O.o
    Wij mogen eigenlijk wel alles qua kleding/stijl maar door de sociale controle op mn school wordt het weinig gedaan; de reden dat je ook weinig mensen van bepaalde subculturen ziet >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Om wat voor reden moeten ze uit? Als de reden niet echt.. een reden is kun je misschien naar de leerlingenraad of bestuur gaan. Ik zou wel wat sterke argumenten verzamelen want je kunt ervan op aan dat andere leerlingen het eerder hebben geprobeerd..

    Bij ons hebben ze dat een keer gezegd, heb het niet helemaal onthouden, ze zeiden iets in de aard van: je ziet de leerling zijn hele gezicht/zijn persoonlijkheid. Of zoiets in de aard. x'D
    Ik maak me er niet druk o, ik heb al vaak gevraagd of ik een piercing mag, en ik mag niet. Dus hoef ik me er niet druk om te maken. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bij ons mag dat wel. x'] Maar er word wel eens iets gezegt van kleding van een meisje dat bij mij in de klas zit ofzo. Maar persoonlijk vind ik dat ik gewoon zou mogen dragen wat ik zelf wil..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Bij ons mag da ook niet --'
    & daarom mag ik geen piercing. oorbellen mag wel, ma dan nog ><


    The aliens are attacking from mars! ö

    Eigenlijk slaat dat NERGENS op. Hoef de school niet te bepalen. Maar bij ons mag dat gewoon.


    I live for the applause, you will die for it.