• Hee!
    Ik heb een probleem en nergens op internet kon ik het vinden, dus miss weten jullie het wel^^
    Ik heb nieuwe laptop (expres met snelle video card voor de Sims2) en ik heb alle originele Sims2's er opgezet. Maar omdat ik niet binnen het budget kan blijven wil ik codes gebruiken. Ik weet welke ik nodig heb, en op mijn vorige laptop &pc werkte het ook. Alleen ik krijg het 'balkje' niet waar je het in moet voeren. Normaal gesproken meot dat dus met Ctrl + Shift + C. Bij instellingen kon ik het niet vinden, ik het met CapsLock aan & uit geprobeerd; maar het lukt gewoon niet.
    Heeft iemand de oplossing?


    it's cool to know nothing.

    de sims2 is niet bedoelt voor de laptop. Misschien ligt het daaraan.

    Nee. Ik weet het niet direct. Srry. x3


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Op mijn vorige deed hij het ook.
    Het verschil is dat ik nu Vista heb,
    maar vriendin heeft dat ook waar het wel werkt..


    it's cool to know nothing.

    Op mijn vorige deed hij het ook.
    Het verschil is dat ik nu Vista heb,
    maar vriendin heeft dat ook waar het wel werkt..
    Het ligt dan denk ik aan de laptop zelf.
    Ga naar een computernerd ofzo.
    Ofofof het balkje is er wel ,maar het scherm is te klein(klinkt lame maar just ask your parents).

    de sims2 is niet bedoelt voor de laptop. Misschien ligt het daaraan.

    Maar ik speel da ook op de Laptop en ik kan da wel


    Your Butt is Mine!

    (...)Het ligt dan denk ik aan de laptop zelf.
    Ga naar een computernerd ofzo.
    Ofofof het balkje is er wel ,maar het scherm is te klein(klinkt lame maar just ask your parents).


    Ik juist deze laptop gekocht voor Sims2. (nee geen nerd ofzo XD )
    En scherm is 17"..
    maarja; in ieder geval bedankt voor t mee denken!


    it's cool to know nothing.

    (...)
    Maar ik speel da ook op de Laptop en ik kan da wel
    I know het KAN, maar de sims is niet BESTEMD voor de laptop.

    (...)I know het KAN, maar de sims is niet BESTEMD voor de laptop.

    Inderdaad, ze heeft gelijk. Sims is een groot en uitgebreid spel, en de meeste laptops kunnen dat gewoon niet aan.

    (...)
    Inderdaad, ze heeft gelijk. Sims is een groot en uitgebreid spel, en de meeste laptops kunnen dat gewoon niet aan.
    eindelijk iemand die het snapt :]

    (...)
    Inderdaad, ze heeft gelijk. Sims is een groot en uitgebreid spel, en de meeste laptops kunnen dat gewoon niet aan.


    Onze laptop kon de sims 2 ook eerst niet aan , mr iemand vn mn familie heeft dr vr gezorgt dat die da wel aan kon , hoe ? da weet ik zelf ook ni x)


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    (...)

    Onze laptop kon de sims 2 ook eerst niet aan , mr iemand vn mn familie heeft dr vr gezorgt dat die da wel aan kon , hoe ? da weet ik zelf ook ni x)


    Misschien je computer opgeruimd? Heel soms kan dat helpen, maar het nadeel is wel dat hij heel erg snel sloom word van zulke grote spellen. Pfoet, ik klink zeker als een computernerd? Ben ik niet, daar kun je van op aan.

    Als je later nog steeds geen sims 2 kan spelen raad ik je aan om de sims verhalen te kopen. Dat is de laptopversie van de sims

    ik geloof dat niemand het echt weet xDjhaa idd dit is een nutteloze reactie maar ga naar je ouders of familie fzooo

    Good Luck(A)

    'xxxx


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Als je later nog steeds geen sims 2 kan spelen raad ik je aan om de sims verhalen te kopen. Dat is de laptopversie van de sims


    Ohkee, bedankt allemaal!
    Maar Computer-meneer zei dat deze het jusit kon omdat deze snelle video-card heeft. &de rest van de sims doet het eht heel goed!
    &sims verhalen; is dat uitbereidingspakket of alleen sims2.
    &anders koop ik gewoon sims3 XD als dat het wel doet ><
    zonder extra geld is het zoo, moeilijk. bij mij worden ze namelijk depressief. XD


    it's cool to know nothing.

    Je kan het aan iemand vragen die pc's repareert, ik vraag daar constant dingen aan. x'D Hij komt binnenkort weer, jeej x'D

    Mssn is het alleen de eerste keer. Toen ik nog downloads gebruikte, dan zaten die soms de eerste keer niet in het spel, of zagen veel spullen blauw. x] De volgende keer als ik het dan opstarte, zaten ze der wel in en had ik geen blauwe meubels meer. =D Maar nu gebruik ik geen downloads en hacks meer. =D Alleen soms geldcodes en codes om van je kavel een hotel, appartement ofzo te maken. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury