• Hee!
    Ik heb een probleem en nergens op internet kon ik het vinden, dus miss weten jullie het wel^^
    Ik heb nieuwe laptop (expres met snelle video card voor de Sims2) en ik heb alle originele Sims2's er opgezet. Maar omdat ik niet binnen het budget kan blijven wil ik codes gebruiken. Ik weet welke ik nodig heb, en op mijn vorige laptop &pc werkte het ook. Alleen ik krijg het 'balkje' niet waar je het in moet voeren. Normaal gesproken meot dat dus met Ctrl + Shift + C. Bij instellingen kon ik het niet vinden, ik het met CapsLock aan & uit geprobeerd; maar het lukt gewoon niet.
    Heeft iemand de oplossing?


    it's cool to know nothing.

    (...)

    Ohkee, bedankt allemaal!
    Maar Computer-meneer zei dat deze het jusit kon omdat deze snelle video-card heeft. &de rest van de sims doet het eht heel goed!
    &sims verhalen; is dat uitbereidingspakket of alleen sims2.
    &anders koop ik gewoon sims3 XD als dat het wel doet ><
    zonder extra geld is het zoo, moeilijk. bij mij worden ze namelijk depressief. XD

    Moet je hun laten werken, eenmaal ze bij mij fatsoenlijk werken, heb ik altijd veel te veel geld over. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    (...)
    Moet je hun laten werken, eenmaal ze bij mij fatsoenlijk werken, heb ik altijd veel te veel geld over. x]


    haha ja, dat doe ik! alleen moet ze bijvoorbeeld 'Lichaam' erbij, en dat heb ik geen geld om iets voor hun lichaam te kopen XD zo worden ze nooit rijk XD


    it's cool to know nothing.

    Nerdie Marloes.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    haha ja, dat doe ik! alleen moet ze bijvoorbeeld 'Lichaam' erbij, en dat heb ik geen geld om iets voor hun lichaam te kopen XD zo worden ze nooit rijk XD

    Kun je hun toch gwn via de radio, of tv doen, als je VT hebt kun je ook nog rondjes rennen als je een bepaald aantal punten hebt voor conditie. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nerdie Marloes.^^


    Sorry.
    Mijn andere kant. (grapje?)


    it's cool to know nothing.

    Er is eig ook nog een simssite, kom ik nu pas op x]
    Mssn dat ze daar ook nog raad weten. Ik ben er al eeuwen niet meer op geweest. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Er is eig ook nog een simssite, kom ik nu pas op x]
    Mssn dat ze daar ook nog raad weten. Ik ben er al eeuwen niet meer op geweest. =D


    yo thanks. dat is wel een slim idee (I)


    it's cool to know nothing.

    (...)

    yo thanks. dat is wel een slim idee (I)

    Ik dacht laat die grijze massa nog es werken. x]
    Ik kwam er gwn niet op omdat ik er al meer als een half jaar niet meer op ben geweest als het al niet langer is. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    niet toevallig een persoon die zó het antwoord heeft? (:


    it's cool to know nothing.

    Ik iig niet, heb je nog een keer opgestart en geprobeert? Mssn is het alleen de eerste keer. =D
    Heb je op de simssite al gevraagd, daar zitten wel sommige nerdjes die het weten wss =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    misschien moet je enter proberen?
    werkte bij mij bij alle spelletjes.
    nou als het niet lukt succes met proberen.


    the garden where an angel lives

    Ik heb nog nooit sims ergens anders dan op een laptop gespeeld.
    En sorry maar ik kan je niet helpen xD


    Get back motherfuckerz'

    Ik weet het echt niet. Raar.


    I live for the applause, you will die for it.

    de sims2 is niet bedoelt voor de laptop. Misschien ligt het daaraan.


    Bij mij werkt het wel op laptop.
    ik weet niet wat er scheelt want bij mij werkt het wel, duw je de juiste knopjes in, want op mijn laptop staan mijn knopjes anders dan op die van mijn toetsenbord van mijn gewone pc


    Live life limitless.

    Ik heb vista op mijn laptop en hij doet het zoals gewoonlijk. Geen idee eigenlijk waar het aan zou kunnen liggen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right