• Hee!
    Ik heb een probleem en nergens op internet kon ik het vinden, dus miss weten jullie het wel^^
    Ik heb nieuwe laptop (expres met snelle video card voor de Sims2) en ik heb alle originele Sims2's er opgezet. Maar omdat ik niet binnen het budget kan blijven wil ik codes gebruiken. Ik weet welke ik nodig heb, en op mijn vorige laptop &pc werkte het ook. Alleen ik krijg het 'balkje' niet waar je het in moet voeren. Normaal gesproken meot dat dus met Ctrl + Shift + C. Bij instellingen kon ik het niet vinden, ik het met CapsLock aan & uit geprobeerd; maar het lukt gewoon niet.
    Heeft iemand de oplossing?


    it's cool to know nothing.

    Ik heb ook een laptop, en ik heb ook Vista. Bij mij doet ie het gewoon x'D


    a figment of your imagination

    de sims2 is niet bedoelt voor de laptop. Misschien ligt het daaraan.

    Werkt wel op mijn laptop heb die een half jaar, maar is nu al stuk btw :X)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ehmm, heb je alleen die codes nodig of, krijg je heel dat balkje niet?:P
    want ik heb ergens een papiertje hier met allemaal codes erop..


    Nvt

    ik heb de codes wel maar dat balkje komt niet..


    it's cool to know nothing.

    Je kan een baan zoeken XD
    En zo je geld verdienen ^^

    Je kunt doen dat je steeds iemand laat verhuizen en dan die ander bij degene weer laten intrekken. Iedere keer krijg je er dan zo een 20.000 simdollars bij. Als je dat nou een paar keer doet :P?


    Life is hard and then we die

    Je kunt doen dat je steeds iemand laat verhuizen en dan die ander bij degene weer laten intrekken. Iedere keer krijg je er dan zo een 20.000 simdollars bij. Als je dat nou een paar keer doet :P?

    ja; dat werkt allemaal! maar toch nog steeds niet zo handig als gewoon even code te typen XD


    it's cool to know nothing.