• (H)

    Nou Gewoon Lekker romantisch of Leip!


    Als ze me maar leuk vinden:P:P:P:P

    Gwn hen al ontmoeten zou *heb er geen woorden voor* zijn!!

    (H) TH FÜR IMMER(H)

    (H)TH(H)TH(H)TH(H)TH(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Op straat tegen hem aan botse ofzo xDxD


    Love Bill... Mwa!

    Ze tegenkomen terwijl ik & hun op vakantie zijn? Zelfde complex ofso?

    In een club x]

    In disco XD


    damn. :$

    Wel dit komt eigenlijk uit een droom -_-"

    Dus ik babysit op een meisje van 2.Voor het slapengaan lees ik altijd een artikel van Bill voor.Als ik dan eens met haar naar het winkelcentrum ga en Bill is daar loopt het meisje door de menigte(want er zitten heel wat meisjes rond)tierd dat meisje heel luid "Dit is die jongen dat aan je muren hangt"héhé Bill hoort dat pakt het meisje op en brengt het terug naar mij :D


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik will Georg Ontmoeten en Gustav!!
    Waarom wordt dat nii gevraagt ?
    jij noemt je zeker TOkio Hotel Fan?
    Nou da ben je dus egt nii! Bij jou gaat het aleen om bill en tom! Zo te zien!
    Kansloos!
    Gaan een andere band zoeken waar je fan van wordt
    US5 ofzo! Sjonge jonge Je bent egt kansloos!
    Nii Normaal
    Tokio hotel verdient zo fan nii!
    !! Kansloos Typ! seriuus!

    Toen ik het invulde dacht ik gewoon aan Tokio Hotel, maarja, Tom en Bill wil ik dan gewoon backstage ontmoeten of in hun woonplaats ofso, waar je normaal mensen ontmoet. Want Tom gelooft niet dat een vakantieliefde lang kan duren ofso?

    in bed xD(A)

    Op straat tegen hem aan botse ofzo xDxD


    Love Bill... Mwa!


    dat zie ik mezelf eik wel doen XD maar dan wel perongeluk ik ben niej zo iemand die dat expres doet XD dat heb ik niet nodig XD

    (ik viel vandaag zelfs bijna over de voeten van een vriendin van mij XD en ik zag ze daarvoor nog gewoon liggen '-_-)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    *uit een droom* Ik ben 16 (tja, moet tog iets) en ik ben aan het backpacken, maar door een ongeluk ben ik in the middle of nowhere terecht gekomen.....
    Mijn mobiel doet het niet, Ik heb amper cash geld. Dus ik ga liften...Stopt er na 1 1/2 uur liften eindelijk een busje,, een man draait het raampje open en vraagt waarnaartoe,en plots gaat de deur van het busje open,,,stapt Tom uit! Kom er maar in zegt hij enz. enz. enz.

    *heeft het nagelezen* best wel weard :P

    whahaXD coell nou uhmm.. op een feest:D

    wat voor een feest? :P hun gaan volgens mij alleen naar gesloten feestjes... voor de rest hebben ze geen tijd XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!