• Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!
    zijn jullie ook 14 junii geweest, ik wel maar mijn camera begaf het al na 5 liedjes, en nu wil ik vragen of iemand een foto heeft van Bill tijdens reden tijdens dat ie zong 'Das hab ich schon geklärt, Don't Disturb!' , daar keek ie zóóóó ontiegelijk geill! , ik moet een foto daarvan hebben

    xx


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    ik hoefde gelukkig niet naar EHBO. ;o


    Ik ook niet, dan mis je echt veel & dat is jammer ;o


    Helaas moest Eva weer zo nodig flauwvallen o_O


    HEBBEN ZE HEILIG GESPEELD?
    ALS IK DIE GEMIST HEB JONGE
    :[


    Volgens anderen wel, maar ik heb die niet meegekregen dan ;oo
    nee heilig hebben ze niet gespeelt. ik zat elke keer nu komt heilig ik voel het. nou hij is niet geweest.

    Noh het was totgeliebt. =]
    sommige mensen die ik ken halen totgeliebt en heilig altijd door elkaar.

    heeft niemand die foto van Bill ??

    asjeblieft ?

    ik heb hem wel xd

    maar ik kan niks sturen enz.


    Protège moi de mes désirs.

    omg, sorry.. dat klonk zo lullig :O
    maar dat was echt niet zo bedoelt!!


    Protège moi de mes désirs.

    Ik heb reden gefilmd, maar ik begon jmmr genoeg pas met filmen nadat hij zo keek, want ik hoopte dat hij nog een keer zo zou kijken:P

    Nopes. ^^
    @ Michelle. Ik heb wel veel geile fotos van CB 8D [/stalk]


    Mew <3

    (...)

    die wil ik ookXD zo sexy... alleen het wijf naast me dacht direct dat Bill homo was en riep toen keihard: Bill is homo:O:O ik laat me ombouwen... vaag kind


    Net zo als een wijf bij ons op school ging ze roepen tegen mij: Bill is homo hoor, want k ben een jongen en hij valt op mij.. xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    ik heb hem wel xd

    maar ik kan niks sturen enz.


    en kan je hem in je fotoboek zetten ? kunnen we hem daar gaan bekijken xD

    xXx

    ik stond aan tom zijn kant dus heb veel foto van tom maar ook van bill met reden dat hij tom aan uitdagen was:P


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Uuh, tj, Vast wel,, Heb zo veel foto's gemaakt!!!! Maar weet aleen niet meer, welke waneer, Ik heb wel een filmpje van Reden, staat op Youtube, Maar die is echt enorm slecht 0.o


    Dunno ><