• Zo'n fucking -13°C kan je je dat voorstellen? Alsk morgen niet naar school gebracht word met de auto, dan gaak gewoon niet want ik ben écht niet vanplan om twintig minuten in de vrieskou te rijden hoor >,<
    Bij wie word het ook zo koud?
    <3

    jaja bij ons ook en ik hoop dat het hier eenenal ijs is zodat mama niet durft te rijden en ik niet naar school moet :D

    in plaats van 3 kwartier heb ik een uur en halfuur door de sneeuw moeten fietsen met vallen en opstaan. !!
    Vanacht kan tot min -20 bij ons worden :S

    Ik vraag me aff of ik morgn wel naar school kan

    [moet dat uur en half uur door een platteland fietse >< geen sneeuw weg gehaalt !]


    Because Nobody Love's

    (...)
    Dude, ik wil stake.


    Ik ook! Rijden de treinen eigelijk?


    Your make-up is terrible

    Jah, hier oowk..
    En kmocht nie met de fiets, dus dat was 20 minuten te voet door de kou...

    Opwarming van de aarde fseu?:P


    And the wheels just keep on spinnin'

    En ik wou nog wel mijn nieuwe tutu aan =(


    Your make-up is terrible

    Elke keer als ik trouwens op wou stappen ging ik weer onderuit :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    IUk ben gwn op mijn gezicht gepleurt heel die weg was glad kon gwn mijn schaatsen pakken en gaan schaatsen maar het sneeuwballen gevecht blijft leuk[behalve als iemand je iglo sloopt die zo mooi was[niet mislukt]ik wou er warme choco in drinken en toen was hij kapot]


    Get A Life

    -16
    Wij krijgen waarschijnlijk ijsvrij en dan met school schaatsen :P


    We'll still love each other, forever and always. <3

    -16
    Wij krijgen waarschijnlijk ijsvrij en dan met school schaatsen :P

    zomaar doet jou gemini dat wel en de mijne niet :O


    Nvt

    -15
    Maar ik geloof er niks van. Nu is het -4 ofzo >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    bij ons word het ook zo koud
    en wij moeten ook nog door de sneeuw, door het veld waar ze weer niet hebben gestrooid -_-''
    en dat 3 kwartier


    Dead but delicious

    HAA ANKEE


    Because Nobody Love's

    Ik kan gwn twee uur op de bus wachten ze zaten vol dus ben ik gwn naar huis gegaan en lkkr in mijn warme bed gekropen ik wou naar school ben om zes uur de deur uit gegaan om de bus te halen heb ik 1 uur vrij wist ik dat nie ben dus te vroeg uit bed gegaan en ben lkkr nie naar school gegaan omdat ik ziek werd door 2 uur wachten op de bus toen het sneeuwde


    Get A Life

    Bij ons -10 tot -15°C morgen.Maar mijn klas heeft toevalling de eerste 3 uur vrij!^^

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    bij ons word het ook zo koud
    en wij moeten ook nog door de sneeuw, door het veld waar ze weer niet hebben gestrooid -_-''
    en dat 3 kwartier


    ANKEEE
    debiel xD doe kosj oug zigge det veer same mosjte , merjoaa

    Why are you not op msn :D ?


    Because Nobody Love's