• Heey Mensen...
    Ik heb net te horen gekregen dat ik van 26 juni tot 30 juni naar LONDON ga...(dance)
    Ik ben toch zo blij!!!!!!
    Ben echt de hele vakantie zenuwachtig geweest, omdat er geloot moest worden...
    (dance)(dance)
    Moest het gwn ff zeggen^^
    xxx Ruby


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ghehe, vroeg me af of het nu de stad was of de winkel :']
    Maar das zeer gaaf, ik ga ook, volgend jaar september :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    CupXxCake nja het liefste gelijk maar ik weet nog niet presies als het iets warmer is hoop ik.... maar ik ga in iedergeval wel hebb het geld ervoor :D


    nou maar hopen dat het snel warmer wordt^^

    FUCKINgqueen WHAAAAAAA vet plezier! Ik ga wel mee in je koffer he(A)


    tuurlijk ga je mee in mijn koffer, wat moet ik er anders indoen???xD

    imaDINOSAUR ga je met werkweek? ik ga namelijk met werkweek -met school- naar London. ik heb er ook zooo zin in :3 ik ben vet verliefd op Engeland <3 n_n


    nee, de school organiseert voor alle 4de klassen de stedenreis na de examens zodat we een beetje ontspannen kunnen en in de 5de gaan we dan op uitwisseling en zulke dingen^^wij gaan miss op uitwisseling naar italie^^wanneer ga je dan???

    OpsessedLondon is saai.
    maar ik heb al de helft van de wereld gezien, dus álles is saai. :'D


    waar ben je dan overal geweest???

    Geh Ik ga ook : D.

    Nahja, als ik overga naar 4 havo en Julie naar 4 gymnasium. Als beloning van haar moeder ^^.

    Veeeeeeeeeeel plezier alvast.


    dan hoop ik maar dat je overgaat, lijkt me ook helemaal te gek!!!

    Aurelia Ghehe, vroeg me af of het nu de stad was of de winkel :']

    Maar das zeer gaaf, ik ga ook, volgend jaar september:Y)


    nee, de stad, in de winkel ben ik al eens geweest, echt een te gekke winkel!!!
    leuk ja!!

    jemig...wat een lange reactiexD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ga ook : D.
    Nahja, als ik overga naar 4 havo en Julie naar 4 gymnasium. Als beloning van haar moeder ^^.
    Veeeeeeeeeeel plezier alvast.


    Indeeeeed! En dat gaan we halen ook hoor >: (


    rules don't stop me

    Kei Stoer ^^ Ik wil ook naar Londen. Maar dat is pas volgende jaar x'D Ik ga dit jaar naar Parijss^^ Ik Heb er echt zoveel zin in! En Heel Veel Plezierr in Londen!! xP


    It's all for you, my butterfly.

    Kei Stoer ^^ Ik wil ook naar Londen. Maar dat is pas volgende jaar x'D Ik ga dit jaar naar Parijss^^ Ik Heb er echt zoveel zin in! En Heel Veel Plezierr in Londen!! xP


    ok...dankje...jij veel plezier in Parijs he^^ wanneer ga je???


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    leuk voor je:D (smokkel mij mee in je koffer *puppyface*)


    I am an idiot, I move.

    ik ga pas volgend jaar xD
    De 4des mochten normaal gezien naar Parijs
    maar dat gaat niet meer door --'

    Maar Londen vind ik niet zo Hip, ik vind de stad te toeristisch, en er woont niemand die echt in Londen is geboren. De meesten Londenaars komen uit andere landen --'

    Dus daarom spreekt het me eigenlijk weinig aan xD
    Maar het leukste is, een weekje weg met je vrienden hé ^^

    (...)

    ok...dankje...jij veel plezier in Parijs he^^ wanneer ga je???

    29 en 30 April, wel maar 2 dagen. Maar ik heb er zoveel zin in^^ En doe daar iedereen maar de groeten van mij XD


    It's all for you, my butterfly.

    leuk voor je:D (smokkel mij mee in je koffer *puppyface*)


    hmmm...dan moet ik wel kijken of je er nog in past, FUCKINqueen gaat ook al in mijn koffer meexD^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik ga pas volgend jaar xD
    De 4des mochten normaal gezien naar Parijs
    maar dat gaat niet meer door --'

    Maar Londen vind ik niet zo Hip, ik vind de stad te toeristisch, en er woont niemand die echt in Londen is geboren. De meesten Londenaars komen uit andere landen --'

    Dus daarom spreekt het me eigenlijk weinig aan xD
    Maar het leukste is, een weekje weg met je vrienden hé ^^


    zoiets hadden wij in de 3de, we zouden op uitwisseling gaan met duitsland, ging dat niet door omdat ze het schoolsysteem gewijzigd hebben ofzo...was niet leuk...
    tja, wat wil je eraan doen...
    idd...dat is juist leuk...weg met je vrienden^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)
    29 en 30 April, wel maar 2 dagen. Maar ik heb er zoveel zin in^^ En doe daar iedereen maar de groeten van mij XD


    na zeg...niet eerlijk, jij gaat eerder dan ikke...
    moet je wel zeggen wie ik groeten moet...
    *zit ik daar te vragen...zeg, ben jij die en die??? ik moest je even groeten...van dat meisje dat hier in april was...*xD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)

    na zeg...niet eerlijk, jij gaat eerder dan ikke...
    moet je wel zeggen wie ik groeten moet...
    *zit ik daar te vragen...zeg, ben jij die en die??? ik moest je even groeten...van dat meisje dat hier in april was...*xD

    Jah maar jij gaat wel wat langer als mij. En je moet gewoon over straat roepen: 'iedereen de groeten van Loes' XD


    It's all for you, my butterfly.

    ok zal ik doen...niet dat ze me gaan verstaanxDmaar ja...
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)

    na zeg...niet eerlijk, jij gaat eerder dan ikke...
    moet je wel zeggen wie ik groeten moet...
    *zit ik daar te vragen...zeg, ben jij die en die??? ik moest je even groeten...van dat meisje dat hier in april was...*xD
    kom je toevallig ook in Hastings? :'D dan mag je de groeten dan aan Pauline en Annie, dat waren de vrouw en hond van mijn gastgezin vorig jaar :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)kom je toevallig ook in Hastings? :'D dan mag je de groeten dan aan Pauline en Annie, dat waren de vrouw en hond van mijn gastgezin vorig jaar :'D


    nee...volgens mij niet...maar ik zal eraan denken als ik daar kom hoor^^
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.