• HoiiHoii! ^^

    Okee,ik had dus vandaag sportdag.En ik vind dat nooit leuk,maar tog ben ik maar gegaan,anders valt het op,want ik ben vaker wel niet geweest. najaa, Ik heb dus paar keer mee gedaan met vollyball.Maar myn tegenpartij deed fucking afgekakt,Dus ik had er na 3 x spelen al geen zin meer in. ben ik naar de kleedkamer gegaan.en daar gaan zitten.Toen kwamen er wat vriendinnen bij me zitten.Ik zat zo te denken om niet meer mee te doen.Dus ik had bedacht om net te doen alsof ik ziek ben x'] Me vriendinnen juichen van; JAA DAT MOET JE DOEN. Op dat moment kwam er een docent binnen dus ik meteen me hoofd naar beneden en mijn lach van me gezicht halen.En toen vroeg ze wat er was. En ik zo; Ik heb zooo erge hoofdpijn. Maar door de mensjes om me heen die half stonden te lachen,Moest ik ook bijna lachen.Dus die docent keek me egt zo dom aan. Even later kwam mijn EIGEN mentor. ze vroeg wat er was.. Dus iik nog een keer zegge dat ik me niet goed voel,Gaat ze zegge; Jaa,je bent ook wel een beetje bleek. Ik schoot bijna in de lach,Ik was namelijk helemaal niet ziek xD Echt zoo'n stomme opmerking van haar. hebben jullie ook wel eens zoiets met leraren? x']

    Bedankt voor dit Onuttige verhaal te lezen! =]

    xx(flower)


    Sometimes it's best not to care.

    ja xD want dan heb ik geen zin om de hele dag op de manege te blijven en dan doek ik alsof ik ziek ben en dan voelt mn moeder aan mijn hoofd: je bent ook wel heel erg warm en wit, ga maar lekker in bed lichen en dan heb ik de heledag iemand die me eten brengt x']


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ja xD want dan heb ik geen zin om de hele dag op de manege te blijven en dan doek ik alsof ik ziek ben en dan voelt mn moeder aan mijn hoofd: je bent ook wel heel erg warm en wit, ga maar lekker in bed lichen en dan heb ik de heledag iemand die me eten brengt x']



    Muhaha! die is goed! x']


    Sometimes it's best not to care.