• Iedereen is eigenlijk wel naar een concert geweest. (Wat ik op het forum zie) Maar ik niet! Nu voel ik mij een beetje zielig n.n


    xd


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik eentje. Omdat er twee gecanceled werden >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik bn nog nooit geweest, dus je bent niet alleen :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik eentje. Omdat er twee gecanceled werden >.<
    óh, dat is zielig ! ;d


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Joehooeee ! ik ben gewoon niet alleeen!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik ben ook nog nooit geweest :'D


    Listen to what we're not saying..

    Ik ben ook nog nooit naar een concert geweest hoor!
    Mijn ouders vinden mij 'te jong' wat onzin is... ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    dan zijn we nu met zijn vijven xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ben ook nog nooit geweest =]


    I live for the applause, you will die for it.

    Wáuw, dit is dus níet te geloven x.x


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    kben ook ng nooit geweest xD


    <i>I'm Already Cursed</i>

    Ik één keertje met jessica x D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    nr een egt concert ben kng ni geweest mah wel al na 2 festivals en een geheim concert mah dah was oowk buitn.. xD

    X.

    Ik ben wel naar een paar concerten geweest, maar ik ben dan denk ik ook wel wat ouder als jullie ^^. Ik mocht pas toen ik 17 was voor het eerst naar echte concerten zonder mijn ouders erbij x]. Ben 3 x naar toho geweest. 1x Nightwish en 1x Emilie Autumn. In maar ga ik weer naar Nightwish en Emilie ^^ Oja en toen ik twaalf was ben ik naar Shakira geweest ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou willen 'meeleven' met u mjaa dan ga ik liegen.. oÔ
    Ik ben al 3x nr Tokio Hotel geweest 2 festivals gedaan, 2x nr k3!XD 4x nr de Sinterklaasshow en 5x Samon en gert kerstshows gedaan!^^ Ik was ook ooit klein éé en nr dii sinterklaasshows ging ik mee om op kindjes te passen. >.<' Ach jaa 't bracht op.. oÔ


    If music be the food of love, play on!

    dan zal ik je maar niet vertellen, waar ík allemaal naar heen geweest ben :'D
    <3