• Hii.

    Op mijn school zit n meisje waarmee ik sinds kort héél goed mee overeen kom. Ik weet meer van dr dan haar beste vriendinnen, maar nu.. Ik vertelde ze over mn overleden vriendin die gestorven is aan anorexia, en dan vertelde Steffi -dievriendin- me dat haar mama haar liet afvallen omdat die mama zelf anorexia heeft gehad. Haar mama noemde dr dikke koe waardoor Steffi zich slechter en slechter begon te voelen. Ze viel ook af enzo, maar nu is alles weer inorde. Al is ze nog niet wat het moet zijn, maar.. Gisterenavond was ze op msn;

    Steffi' : Brb
    Ik: Oki
    -na een half uurtje-
    Steffi': Sorry maar ik moet gaan, beneden zijn er wat problemen.

    Ze ging dus offline en stuurde me erna een berichtje; 'Gosh, mn pa werd weer agressief.'
    Haar pa slaagt dr niet maar duwt haar wel tegen de grond en trekt aan dr haren. Dan stuurde ze dat ze ging slapen, ik stuurde terug 'Slaapwel' en normaal krijg ik n berichtje als ze mn bericht gelezen heeft. Maar deze keer niet. Ik maak me echt veel zorgen want vandaag op school was ze nogal depri..

    Help?

    x


    Let's do this poo

    jemig O:

    uuh.. misschien kun je kindertelefoon bellen of er mee chatten die weten wel wat je kan doen voor haar

    Nouu, k'weet niet..
    K denk dat het enige dat je kan doen,
    myn allerliefste Lisa,
    is zorgen dat ze zich goed voelt by jou..
    Dat ze toch nog iemand heeft die haar neemt hoe ze is, haar vertrouwd...
    Je kan misschien eens goed met haar praten.;
    Zeggen dat jy je zorgen maakt over haar..
    Misschien maakt ook dat je dat berichtje niet terugkreeg niets uit. Misschien is der gsm plat fzo?
    Ik zou haar gewoon proberen goed te voelen en zo veel mogelijk te helpen!

    Iloveyou, x

    wow. ik denk dat het enige wat je kunt doen is haar steunen.. en er gewoon voor haar zijn. dat is misschien wel het beste.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    O.o

    kinderbescherming ofzo???

    geen idee wat je zou moeten doen...

    maar haar wel steunen naruurlijk...

    succes!


    If you're going to hell, keep going

    Hebben jullie een schoolpsychologe ofzo? Daar kan ze mee praten, ookal helpt het niet echt, maar misschien vinden ze een oplossing. En je zegt wel, dat hij haar niet slaat, en alleen op de grond duwt, en aan haar haren trekt, maar dat is wél geweld. Op de grond worden geduwt kán namelijk even schadelijk zijn, als slaan, als je verkeerd neerkomt.