• Ik wist al bijna niet of ik dit bij dieren, media of school moest zetten, maar aangezien het een uitstapje was met onze klas, heb ik het toch maar bij school gezet. :Y) Gisteren zijn wij namelijk met onze hoge school, Odisee in Sint-Niklaas, naar het dierenasiel in Mechelen geweest om onze lessen (ik volg Dierenzorg) eens in praktijk te kunnen uitproberen. We zijn de laatste weken namelijk bezig geweest met de voorwaarden waaraan asielen en dierenverkopers moeten voldoen. Ik kan zeggen dat het asiel in Mechelen goed in orde is!

    Er waren ook enkele reporters aanwezig en nu staan we dus in de krant! Ik heb gehoord dat we ook vernoemd zouden zijn op het nieuws op de radio, maar daar heb ik niet van gehoord. We staan dus in een artikel van de Gazet van Antwerpen. We stonden ook in de echte krant.



    Kunnen jullie mij trouwens herkennen? ;D

    We zijn ook gaan wandelen en ik ben een beetje verliefd geworden op dit schatje:


    Zijn naam is Odin en hij is echt zo'n ontzettende lieverd. c: Als ik kon, nam ik hem zo mee.


    What would Emma do?

    Jaaaaa ik heb je meteen gevonden!!!

    onder een spoiler want ja anders spoil ik het antwoord *spoil* *spoil*
    helemaal links met de blauwe t-shirt


    mega fijne uitstap! je bent een echte dierenliefhebster (;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zo leuk!!
    En tuurlijk herken ik u ;)
    Aah, wist niet dat jullie erover geleerd hadden, blij dat in Mechelen alles in orde is :)
    Odin is zo cute, ik ga proberen bij men ouders, maar ze willen geen tweede hond :/


    If nature calls, you answer

    Ik herken je niet maar dat is omdat we elkaar nog niet kennen. WEL LEUK DAT JE IN DE KRANT STAAT THO C:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik herken je!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb je gevonden! Ook in het artikel zelf!
    Hopelijk had je een leuke dag! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat tof! Wat moesten jullie precies doen? (Ja, lessen in de praktijk brengen, maar ik bedoel specifiek. :'D)

    Ik heb je ook gespot. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Scandal schreef:
    Ik heb je gevonden! Ook in het artikel zelf!
    Hopelijk had je een leuke dag! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat leuk! En ook ik heb je gevonden! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rubin schreef:
    Wat tof! Wat moesten jullie precies doen? (Ja, lessen in de praktijk brengen, maar ik bedoel specifiek. :'D)

    Ik heb je ook gespot. :Y)


    We hebben de hokken gekuisd en met de honden gewandeld, we hebben met een nieuwe techniek hun welzijn bekeken en we hebben gekeken of alles wettelijk in orde was. ^^


    What would Emma do?

    Leora schreef:
    Ik herken je niet maar dat is omdat we elkaar nog niet kennen. WEL LEUK DAT JE IN DE KRANT STAAT THO C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.