• Hee!

    Hou is jou school?

    Pesten ze er veel? Accepteren mensen elkaar zoals ze zijn? Is er veel ruzie?
    Ik dacht vroeger altijd dat het middelbaar heel erg zou zijn, omdat iedereen altijd van die pest verhalen vertelde. Maar die school waar ik nu opzit, is echt heel leuk! Nouja, voor zover school leuk kan zijn x'D

    Maar er word bijna niet gepest, en discriminatie enzo is er ook niet.

    Bij jullie?
    [/verveling]


    Tears falling down because you break my heart...

    Mijn school is cool xD

    Iedereen wordt er geaccepteerd,de meeste leraren zijn cool,er zijn niet echt schoolregels,er wordt niet gepest,er zijn soms wel ruzies,er is geen discriminatie x_x


    We can only learn to love by loving.

    Pesten wordt er zeker gedaan. >< Er is ruzie, vooral tussen die popu kinders. Mensen worden niet geaccepteerd om wie ze zijn. Als je erbij wilt horen moet je een tutje zijn. ><

    Maar onze school is ook niet heel erg, er zijn ook leuke dingen x'D


    Listen to what we're not saying..

    mijn school is best wel okee.
    Er wordt niet zo veel gepest. En er is ook niet zoveel ruzie ofzo. en blablabla ..


    Some people make the world special just by being in it

    Pesten wordt er zeker gedaan. >< Er is ruzie, vooral tussen die popu kinders. Mensen worden niet geaccepteerd om wie ze zijn. Als je erbij wilt horen moet je een tutje zijn. ><

    Maar onze school is ook niet heel erg, er zijn ook leuke dingen x'D


    o_O wow,
    Het klinkt niet zo gezellig x'D


    Tears falling down because you break my heart...

    Bij ons school is het wel oke . Soms word er wel eens iemand gepest maar het word dan direct opgelost . Iedereen accepteert elkaar zoals ze zijn en eigenlijk zijn er soms ruzietjes over stomme dingen . Over hun vriendje en dat zij zei dat hij zei tegen haar ... enz van die dingen .

    Hmm het gaat,
    Er word best veel gepest,Enn uitgescholden,Alleen als ze zich vervelen dan >< en dan vooral de jongens,>< Maarjah, Voor de rest is myn school wel Okéé x']

    xx


    Sometimes it's best not to care.

    Bij ons:
    -doen je Struikelen
    -lachen je uit
    -roepen dat je moet vechten als je in een cirkel staat.
    -accepteren je niet zoals je bent,maar als je met de groep meeloopt wel.
    -Leraren hebben ofwel het hele jaar de pik op je ofwel ben je hun lieveling.
    -Er ís discriminatie
    -Je word uitgescholden
    -Je mag géén piercings die zichtbaar zijn
    -Moet voor te gaan zwemmen een BADPAK dragen.
    -Mag in de zomer géén topjes dragen

    Het enige goede eraan is: Soms is er vakantie en ik heb leerkrachten die familie zijn en we hebben véél vrijaf.

    (...)

    o_O wow,
    Het klinkt niet zo gezellig x'D



    Naja, ik wordt niet gepest fzo en ik heb het wel goed daar. Maar er zijn er die wel gepest en uitgescholden worden en dat is in onze school wel erg :s


    Listen to what we're not saying..

    Pesten niet echt eerder plagen.
    Nop, niet veel ruzie.
    Andere mensen worden geaccepteerd ookal worden ze raar aangekeken.

    Je mag niet anders zijn, heb ik het idee. Je moet echt al zo'n halve tot hele kakker zijn om niet raar aangekeken te willen worden, uitgelachen of zelfs geduwd te worden. Ik háát mijn school; niet alleen daarom; maar ook nog de leraren. aan het pesten of wat dan ook doen ze níks, ze willen je alleen naar zo'n "contactpersoon" ofzo sturen. En daar heb ik dus géén zin in, want ik vertrouw mijn Mentor al niet. Ze willen er gewoon niks aan doen. En ze zijn saai. [/op een paar na]

    Bij ons:
    -doen je Struikelen
    -lachen je uit
    -roepen dat je moet vechten als je in een cirkel staat.
    -accepteren je niet zoals je bent,maar als je met de groep meeloopt wel.
    -Leraren hebben ofwel het hele jaar de pik op je ofwel ben je hun lieveling.
    -Er ís discriminatie
    -Je word uitgescholden
    -Je mag géén piercings die zichtbaar zijn
    -Moet voor te gaan zwemmen een BADPAK dragen.
    -Mag in de zomer géén topjes dragen

    Het enige goede eraan is: Soms is er vakantie en ik heb leerkrachten die familie zijn en we hebben véél vrijaf.


    Wow, veel^^
    Allemaal van die domme regels..


    Tears falling down because you break my heart...

    Stel je voor dat en school bestaat waar:

    Er elke dag terminste 3 mensen met een blauw uit de school komen, er in de lessen volop gebabbelt word, dat uit de helft met turken, een kwart marokanen, en de rest een mengeling van albanezen, cosovaren en zoals ik..belgen bestaat [Ik heb absoluut niks tegen buitenlanders, ik heb gwoon iets tegen de mensen van m'n school].

    Dat is m'n school...
    Geen wonder dat ik *gelukkig* van school verander.


    Groezrock was AWESOME! <3

    Stel je voor dat en school bestaat waar:

    Er elke dag terminste 3 mensen met een blauw uit de school komen, er in de lessen volop gebabbelt word, dat uit de helft met turken, een kwart marokanen, en de rest een mengeling van albanezen, cosovaren en zoals ik..belgen bestaat [Ik heb absoluut niks tegen buitenlanders, ik heb gwoon iets tegen de mensen van m'n school].

    Dat is m'n school...
    Geen wonder dat ik *gelukkig* van school verander.


    Gelukkig voor je. Wat zijn er veel van die kutscholen...


    Tears falling down because you break my heart...

    (...)

    Gelukkig voor je. Wat zijn er veel van die kutscholen...


    Zeker in de buurt waar ik woon.
    Lang leve Quizlet waar iedereen gelijk is *denkik xD*


    Groezrock was AWESOME! <3

    Stel je voor dat en school bestaat waar:

    Er elke dag terminste 3 mensen met een blauw uit de school komen, er in de lessen volop gebabbelt word, dat uit de helft met turken, een kwart marokanen, en de rest een mengeling van albanezen, cosovaren en zoals ik..belgen bestaat [Ik heb absoluut niks tegen buitenlanders, ik heb gwoon iets tegen de mensen van m'n school].

    Dat is m'n school...
    Geen wonder dat ik *gelukkig* van school verander.


    Humm, normaal zou ik ook op zo'n school gaan zitten, gelukkig is mijn zus ook teruggekrabbelt en moestk niet meer.
    Toen ik nog in mijn TH-hysterischefan periode zat zou ik daar al helemaal niet geaccepteerd worden. Er was een meisje dat een Bill look-alike was en zei dat ze met hem ging trouwen die nu in het 4e middelbaar zit die in elkaar is geslaan omdat ze gewoon TH-fan was. Al ging ze erover. En ik wou niet hetzelfde lot toegemoed gaan.