• Wie kent die band niet, nou mijn stiefmoeder was daar dus fan van vroeger,.^^, en dan vind ze mijn muzieksmaak soms te ver gaan, ik denk dat in die tijd, nirvana ook over de top was, dus ze moet niet zeiken..

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    waren die niet op WB [/dom]
    Mijn vader is door nog altijd fan van.Ik vind maar 1 of 2 liedjes leuk van hun ><.
    Man wat ben ik blij dat ik terug op mijn computer kan >< .Oke vergeet dat laatste maar gewoon.


    The soul needs autumn.

    Mijn moeder is fan van Kiss. En vind Tokio Hotel watjes.


    Jup.

    Die gast met die uitgerekte tong. toch?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Die gast met die uitgerekte tong. toch?


    Indeed.


    rules don't stop me

    (...)

    Indeed.

    Die is grappig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    waren die niet op WB [/dom]
    Mijn vader is door nog altijd fan van.Ik vind maar 1 of 2 liedjes leuk van hun ><.
    Man wat ben ik blij dat ik terug op mijn computer kan >< .Oke vergeet dat laatste maar gewoon.

    Nirvana op WB? Lol x'D. Nirvana bestaat al eeuwen niet. Kurt Cobain heeft jaren geleden zelfmoord gepleegd x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    leuk toch...mijn mentor van vorig jaar is fan van rammstein...echt grappig...dan laat hij eens een liedje horen en de hele klas begint te kreunen omdat ze die muziek niet mooi vinden en ik vind die muziek juist heel erg leuk...en een vriendin van mij heeft daar ook geen probleem mee^^heb vaak genoeg medelijden met mijn klas^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)
    Nirvana op WB? Lol x'D. Nirvana bestaat al eeuwen niet. Kurt Cobain heeft jaren geleden zelfmoord gepleegd x'D

    Nee die is vermoord.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    woow mijn vader en engels leraar zijn gewild XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Nee die is vermoord.


    Zeker is het niet, officieel is het zelfmoord maar dan zijn er weer die dingen van dat hij vermoord is en dan heb je die dingen van dat hij zelfmoord heeft gepleegd.
    En ik zeg dat hij mss dood is,, maar ik adoreer hem nog steeds,, ookal was ik 1 jaar fzo toen hij zelfmoord pleegde en ik dus geen idee had wie hij was :Y)

    (...)

    Zeker is het niet, officieel is het zelfmoord maar dan zijn er weer die dingen van dat hij vermoord is en dan heb je die dingen van dat hij zelfmoord heeft gepleegd.
    En ik zeg dat hij mss dood is,, maar ik adoreer hem nog steeds,, ookal was ik 1 jaar fzo toen hij zelfmoord pleegde en ik dus geen idee had wie hij was :Y)

    Achja zijn pistool zat in de verkeerde hand, en dat geloof ik,.^^ Nee ik weet het niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Achja zijn pistool zat in de verkeerde hand, en dat geloof ik,.^^ Nee ik weet het niet.


    Hij kon geen zelfmoord hebben gepleegd zeggen ze omdat als hij het dan zou gedaan hebben hij het geweer met zijn voet moeten hebben vastgehouden hebben en [/ zie je het al voor je ?(x ] blablabla en nog vanalles, dat hele ding is te lang om te typpen :P (x Maar toch,, best kut dat hij dood is,,

    mijn verhaal xD

    ben opgevoed met metallica :P want dat luisterde mijn pa altijd

    en toen gingen me ouders after forever, epica en within temptaion luisteren en gingen ze naar concerten.. en nu luisteren ze muziek die helemaal geen reet aan is xD


    Shhh, quiet you might piss somebody off.

    Ik ben er fan van


    death to the one at the end of the serenade.

    mijn verhaal xD

    ben opgevoed met metallica :P want dat luisterde mijn pa altijd

    en toen gingen me ouders after forever, epica en within temptaion luisteren en gingen ze naar concerten.. en nu luisteren ze muziek die helemaal geen reet aan is xD


    xD

    Mijn moeder is fan van: Alles, of toch grotendeels van wat ik luister Ô_o
    En da's erg weetje? Als ik dan naar een concert wil moet zij altijd mee, weetje hoe erg?
    En mijn vader is fan van discomuziek --' Hij danst echt zoals Elvis Presley op die muziek enzoo >,<
    En mijn vorige meester was fan van: Anouk, enzoo
    En ik van: Zornik, Paramore etc 8D