• //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    IK BEN DAAAR GEWEEEEST ^^


    Gewoon zegge; Mam zou ik alsjeblief naar Rock am Ring voor 3 dagen mogen met vrienden ?

    [/heeft precies hetzelfde probleem met dr moeder]
    Ehm, je zou me er heel gelukkig mee maken?
    Ik pas heus wel goed op.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    "Mam, luister goed en laat me uitpraten. Ik wil naar dat festival (...). Een héél groot nadeel als je nee zegt. Dan heb je grote kans dat ik zó graag wil gaan dat ik een kaartje koop, uit huis sneak en dat er ergere dingen met me gebeuren als je me wel gewoon laat gaan.
    KORTOM: De slimste beslissing is: zeg ja."


    rules don't stop me

    Uhm, ze garanderen dat ze genoeg beveiliging is en al die mensen wel merken als er iets aan de hand is. Geloof me, volgens mij zal er wel iémand van al die mensen daar het wel merken als ze iets mis is!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    uhm..... miss omdat daar dé mensen zijn die je echt al heeeel lang wilt zien..xD^^ ik weet het niet..xD^^ ben niet zo goed in smoesen verzinnen..xD^^
    xx

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    kben daar nog niet geweest. maar das is vlak naast een snelweg zkr? ^^
    btw ik zit liever op gras (zoals graspop en wacken open air.)
    maar ge zult daar me zekr nog wel 1 keer zien ofzo. ;) maar meer op 'weifestivals'

    Ik heb filmpjes van Linkin Park daar gezien, amazing.
    Maar ik zou echt niet weten wat je moet zeggen om je ma te overtuigen:S


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Hoe oud ben je? Misschien kan ik jouw leeftijd wel gebruiken als voorargument, als ze zegt dat 16-jarigen zulke grote uitstapjes niet horen te ondernemen.
    tegen die tijd ben ik 17 maargoed.. wie weet helpt t :']


    ik ben 14 xD

    welke artiesten komen er eigenlijk?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:02 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Wow. Hopelijk werkt dit man >.<
    Nou ja, voor het geval die vriend van mn vriendin meeging heb ik dus al gevraagd of ik bij haar in de tent mocht slapen ipv die jongen want dan zou ik dus bij een andere jongen in moeten slapen en dat gaat mijn moeder dus never goed vinden. En ik wil dat trouwens ook niet.
    Maar dat doet er niet meer toe omdat die vriend niet meer meegaat. Dus wat slaapplek betreft zit ik iig goed. Nog meer ideeen zijn van harte welkom.

    njah ben op me twaalfde naar rammstein gaan zien (=
    dus waarom zou dat niet mogen? ik kga volgend jaar ook naar wacken(helemaal tege de waddeneilanden & denemarken^^); me vriend ga mee;) en dies al volwassen genoeg. trouwens, hoe rapper dat je op jezelf bent hoe beter^^

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:02 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:02 ]


    No growth of the heart is ever a waste