• er zijn heel weinig jongens op quizlet, en ik ben er 1 van . niet heel actief ofzoow, alleen in de vakanties of as ik me verveel, maar door al dat getokiohoteldebotel is dit gewoon geen gezonde leefomgeving voor jongens :P, maar er zijn ook gewoon weinig jongens op quizlet, en ik vind dat daar wat aan gedaan moet worden dus nodig zoveel mogelijk MANNELIJKE vrienden uit op quizlet dan kunnen er ook mannelijke interesses worden gedeeld zoals
    -sport(blegh)
    -games
    -auto's
    en die dingen waar je je als meisje vreselijk aan ergert bij jongens :P


    Shhh, quiet you might piss somebody off.

    dude jij bent in een keer actief
    aberjaa
    dit is gewoon zo overheersend door meiden
    dat jongens gwn bang zijn geworden:P


    Why don't you break my heart

    dude jij bent in een keer actief
    aberjaa
    dit is gewoon zo overheersend door meiden
    dat jongens gwn bang zijn geworden:P

    Dat is een goede. MWAHAHAHA
    FEAR US! GIRLS!


    The economy is suffering, let it DIE!

    dude jij bent in een keer actief
    aberjaa
    dit is gewoon zo overheersend door meiden
    dat jongens gwn bang zijn geworden:P

    kben niet bang voor meisjesmassa's xD.

    straks ga ik hier een mannenemancipatieclub oprichten met ik als voorzitter lid en penningmeester. dus xD

    ik ben lkkr niet bang xd!


    Shhh, quiet you might piss somebody off.

    dude jij bent in een keer actief
    aberjaa
    dit is gewoon zo overheersend door meiden
    dat jongens gwn bang zijn geworden:P


    dat zal het wel zijn...jongens zijn bang voor onsxDarme jongens^^en wij arme meiden...moeten we hier alleen zijn met maar heel weinig dappere jongens^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)
    kben niet bang voor meisjesmassa's xD.

    straks ga ik hier een mannenemancipatieclub oprichten met ik als voorzitter lid en penningmeester. dus xD

    ik ben lkkr niet bang xd!


    klopt...elke jongen die hier actief blijft is heel dapper...^^...jij dus dapper zijn^^...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)
    Dat is een goede. MWAHAHAHA
    FEAR US! GIRLS!

    Yeaah wij meiden zijn gewoon cool!!!(duivel)

    kben niet bang voor meisjesmassa's .



    straks ga ik hier een mannenemancipatieclub oprichten met ik als voorzitter lid en penningmeester. dus



    ik ben lkkr niet bang xd!


    Haha wauw stoer hoor, lukt je toch niet;)
    :P

    dat zal het wel zijn...jongens zijn bang voor onsarme jongens^^en wij arme meiden...moeten we hier alleen zijn met maar heel weinig dappere jongens^^

    zo zie je maar weer, wat heb je aan jongens?:P


    Why don't you break my heart

    tzou oowk discriminatie zijn as je hier allemaal jonges weg zou gaan zitte jage. kweet niet door wie dit is gebouwd maar er zullen vast wel jongens aan gewerkt hebben :P


    Shhh, quiet you might piss somebody off.

    tzou oowk discriminatie zijn as je hier allemaal jonges weg zou gaan zitte jage. kweet niet door wie dit is gebouwd maar er zullen vast wel jongens aan gewerkt hebben :P

    RUTGER. Dat is een jongen x'D Maar TH obsessede wijfen hebben t overgenomen. Ben jij miss helderziend?


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    RUTGER. Dat is een jongen x'D Maar TH obsessede wijfen hebben t overgenomen. Ben jij miss helderziend?


    neej khou niet van helderzien, maar aangezien websites maken de programmering over het algemeen een jongesding is (ik haat het en ik kan het niet ik heb het nu op sgool) en meisjes zich over het algemeen eerder bezig zullen houden met CSS(design van website) dan met de gegevens in databases opslaan en lezen dan lijkt dat me logies

    p.s. as je dit niet wil begrijpen ga dat dan ook niet proberen, en ga me oowk niet vragen...


    Shhh, quiet you might piss somebody off.

    (...)

    neej khou niet van helderzien, maar aangezien websites maken de programmering over het algemeen een jongesding is (ik haat het en ik kan het niet ik heb het nu op sgool) en meisjes zich over het algemeen eerder bezig zullen houden met CSS(design van website) dan met de gegevens in databases opslaan en lezen dan lijkt dat me logies

    p.s. as je dit niet wil begrijpen ga dat dan ook niet proberen, en ga me oowk niet vragen...

    Als k wat niet wil begrijpen? Ik snap je eigenlijk wel. Ik heb 2 vriendinnen die willen webdesign doen. En een dude. Die doet programmering. HA. Je hebt gelijk. Again x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Als k wat niet wil begrijpen? Ik snap je eigenlijk wel. Ik heb 2 vriendinnen die willen webdesign doen. En een dude. Die doet programmering. HA. Je hebt gelijk. Again x'D


    dit fenomeen noemt men logisch denken. ik wou eerst een informatica studie gaan doen, maar ik denk er nu over om grafisch ontwerper te gaan doen :P


    Shhh, quiet you might piss somebody off.