• Waarom dat eeuwige gezeik?
    Waarom altijd dat geroep dat iemand je nadoet?
    Waarom altijd gemiep over zogenaamde wannab's?
    Laat mensen gewoon!
    Waarom is het in Nederland zo dat vrijwel elke alternatieveling een ander moet afkraken?
    Waarom lijkt het alsof er een continue strijd is tussen iedereen?
    Waarom klieken ze niet samen, zoals in andere landen wel de gewoonte is?
    People, we zijn al in de minderheid, ga dan niet ook nog eens elkaar afzeiken.
    Wat maakt het uit dat er iemand naar Tokio Hotel luistert?
    Of dat iemand een haarcoupe heeft die jou niet bevalt?
    Dat het je niet bevalt kun je best vinden, maar waarom moet je dat altijd uitspreken op zo'n kuttige manier?
    En trouwens..
    Iedereen begint ergens.
    En in plaats van elkaar als maar af te zeiken kun je ook best tips geven, of daar doorheen kijken.
    Niemand kan zeggen dat zijn/haar stijl vanaf dag 1 perfect was. Dat kan niet, bestaat niet.
    Dus waarom dan dat gedoe alsof?
    Waarom is het erg dat iemand je probeert na te doen?
    Dat is toch juist een compliment?
    En jij bent ook niet origineel want alles is al eens gedaan in deze wereld. Dat je het weet.
    Daarnaast zou ik het juist leuk vinden dat mensen zich interesseren in mijn stijl en het zelf ook graag willen hebben.
    sorry hoor, maar zo zie ik het.
    En dan durven ze nog te zeuren dat de zogenaamde 'normale mensen' jullie niet respecteren. Terwijl jullie elkaar onderling ook de grond in stampen!
    Stelletje hypocriete kotsobjecten.
    Leuk hoor, Nederlandse Alto's.

    http://www.quizlet.nl/log.php?id=3394

    (...)
    Like ,je hebt uitzonderingen ><
    Maar verder worden er in andere landen net soo veel gediscrimineerd als in NL ><


    In BE bijvoorbeeld? Care, Nope! Maa raangezien wij Nederlands kunnen enso, en ze waarschijnlijk gewoon duidelijk probeert te maken dat wij verkeerd bezig zijn dan kunnen wij er misschien wel een beetje aan veranderen zodat er al net iet wat minder discriminerende mensen op aarde rondtrippelen, niet?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    You're right!

    Al dat gezeik, sjeezus!! Laatmijlekker!


    everything, in time

    mensen moeten is gaan leren respecteren als men nie weet wat dat inhoud,, ga daar dan maar is heel goed over na denken!!!!

    ;):PXXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Wauw, dat zit.
    Respect(Y)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Nederlanders moeten eigenlijk gewoon altijd wat te zeiken hebben, maakt niet uit waarover. Alleen het respecteren van anderen gaat (in mijn omgeving) nog niet echt geweldig. Alle alto's gaan wel goed met elkaar om. Alleen er heerst wel zo'n homofoob >_<. (oftewel: het is toch nooit goed;))


    I am an idiot, I move.

    Tóch weet in nog een dingetje, van "vroeger"
    Ik kan me namelijk nog goed herinderen, Tara, dat jij ook over sommige tokio hotel fans zei, dat ze totaal geen smaak hadden, op gemaakt waren als andaberen[ofzo] en gewoon geen stijl hadden. Je had gelijk, heel erg zelfs. Maarja, je mening is dus blijkbaar heel erg verandert.

    Wel ik geef je gelijk, en ook in België is het zou trouwens, maar ik zie niet in waarom mensen het doen.
    Nja, ook om hun ego te strelen en hun wat beter te voelen, want als ze zoiets zeggen zijn ze tenslotte 'beter' als een ander.
    Maar, het zal toch blijven gebeuren dusjah..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat is nou de precieze beschrijving van DE MENS ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Hmmz, in principe heb je gelijk, ik heb ook wel vrienden die de meeste mensen 'wannabe' zouden noemen. Maar, nouja, ik mag niet alle-, tot weinig mensen maar echt. Ik snap niet, waarom ik met ze rond zou gaan hangen als ik er in het algemeen al niet mee om zou gaan, maar nu wel omdat ze ook alto zijn.


    Mew <3

    Belgen zijn ook zo.
    Correctie al de mensen zijn zo.
    Van Aliëns zijn er sommigen but tussen hen is het nog goed.
    Ik wilk maar zeggen de gehele wereld is f*cked up. En nog het meest van al die jeugd van tegenwoordig.
    Waarom? Er is geen antwoord op te vinden. Ikzelf kan ze niet doorgronden terwijl ik zelf bij 'de jeugd van tegenwoordig hoor.'

    Ow ik wil niet veralgemenen hoor, maar dat is trouwens overal denk ik.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    De díkke waarheid. Go you!


    Life is hard and then we die

    Volgens mij komt dit overal wel voor. Ik merk er sommige dingen hier in België ook van. (: Het is de waarheid. ^^

    (...)
    Nog nooit gehoord over het hele platteland Irak waar al jaaaren oorlog is? :Y) Dat noem ik niet bepaald vrede... EN JAWEL je hebt het WEL over vrede enzo..

    sorry ik zie de verlijking van irak met NL niet bepaald in de kwestie van het afkraken van stijlen :')

    Tóch weet in nog een dingetje, van "vroeger"
    Ik kan me namelijk nog goed herinderen, Tara, dat jij ook over sommige tokio hotel fans zei, dat ze totaal geen smaak hadden, op gemaakt waren als andaberen[ofzo] en gewoon geen stijl hadden. Je had gelijk, heel erg zelfs. Maarja, je mening is dus blijkbaar heel erg verandert.

    klopt ik ben verandert =]