• Heey mensen.
    Ik zou graag een nieuwe serie willen beginnen, alleen één probleem. Titel zegt het al. Ik heb geen idee waarover. Heeft iemand van jullie een idee die ik zou mogen gebruiken? Als ik iets weet voor een quiz ga ik ook opzoek naar mensen die in de quiz voor komen en dan mensen vragen voor de rollen.

    Alvast bedankt. =)
    -Xx. Christa


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    over wie gaat die quiz?!? of over wie wilde die quiz doen?!


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    over wie gaat die quiz?!? of over wie wilde die quiz doen?!
    Over Bill. Ik kan met het best inleven in situaties met hem erbij zeg maar, of waarbij hij een rol speelt. Snappie?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Uhmm bijvoorbeeld :

    Je bent in het verhaal een heel asso meisje en kropt je gevoelens erg hard op.
    Je kent Th niet ofzoo maar hebt er wel al van gehoord.
    Op een dag kom je een übermooie jongen tegen genaamd : Bill :D
    Uhmm hij neemt je dan mee op sleeptouw omdat je erg down was enzo.
    Je was down doordat je moeder je had geslagen en weer überveel hed gedronken.
    Maar na een tijd zie je Bill niet meer en word je steeds erger down enzoo.
    Na een tijdje verhuis je naar een ander land genaamd : Duitsland :P
    Meerbepaald Berlijn xD
    En daar kom je Bill terug tegen enzoo en worden jullie een kopel.
    Maar dat gekoppel mag best wel wat langer duren want ik zeg nu zomaar iets wat in me opkomt.

    Haha ik ben totaal inspiloos xD

    Xxx-Mii(H)

    of dat Bill en jij getrouwd bent en dat jullie 2 kinders hebben
    Jullie maken de laatste tijd veel ruzie en je kinderen zijn bang aan het worden.
    Bill besloot op een dag om te scheiden en jij wou het niet en je kinderen hebben het gehoord, ze doen er alles erom om jullie bijeen te houden en op een dag lopen jullie kinderen weg van huis en schreven ze een brief dat jij en Bill niet mogen scheiden, na een dag vondn jullie (jij en Bill) jullie kinderen en vanaf die dag deden jullie beide alsof dat jullie van elkaar houden maar het is het tegengestelde, als je kinders weg zijn (naar school zijn) wordt het altijd hell bij jou en Bill...de rest moet je maar zelf verzinnen ofoz want veel inspi heb ik nu weer niet (meer) xD

    of dat Bill en jij getrouwd bent en dat jullie 2 kinders hebben
    Jullie maken de laatste tijd veel ruzie en je kinderen zijn bang aan het worden.
    Bill besloot op een dag om te scheiden en jij wou het niet en je kinderen hebben het gehoord, ze doen er alles erom om jullie bijeen te houden en op een dag lopen jullie kinderen weg van huis en schreven ze een brief dat jij en Bill niet mogen scheiden, na een dag vondn jullie (jij en Bill) jullie kinderen en vanaf die dag deden jullie beide alsof dat jullie van elkaar houden maar het is het tegengestelde, als je kinders weg zijn (naar school zijn) wordt het altijd hell bij jou en Bill...de rest moet je maar zelf verzinnen ofoz want veel inspi heb ik nu weer niet (meer) xD


    oe oe ik heb nog een stukje
    en dat Bill veel meer stress krijgt van zijn werk (muziek maken) en voor de kinderen zorgen en toneel spelen. Dan moet Bill op tour dus jij moet alleen voor je kindjes zorgen. Na een paar weken komt Bill terug, maar je zag in de media dat Bill vreemd gaat, als hij thuis komt doe je heel lief tegen hem en je vraagt ofdat hij op de kindjes past trwijl jij achtr boodschap gaat, Bill zeg nee en jij wordt langzaam aan depressief en toen barst er een bom (ruzie bedoel ik). Je schold hem uit en blablabla en hij sloeg je, je hoorde je kindjes huilen en blabla jij probeerde zelfmoord enzo en Bill gaf niks om je tot op een dag, je stond boven op het hoogste gebouw in [stad]. Je sprong en Bill schrok, hij gaf ineens wel om je. In het ziekenhuis ben je in coma, Bill en je kindjes bezoekn je elke dag, als je uit je coma bent wordt je band met Bill veel sterker, en niet omdat je kindjes er bij staan, nee het was hem, de jongen waarmee je tot over je oren verliefd bent, hij was zichzelf terug...blablabla xD

    heb ik je geholpen? of niet...xD
    je suis Crrazy