• de titel zegt het al x'D


    Mijn ouders weten het in iedergeval NIET

    cuzz ik ben bang dat mijn ouders mijn profiel gaan chekken en mijn quizlets gaan lezen :'D

    Weten de joune het??

    +

    ik heb geen zin dat mijn ouders weten dat ik kinda obsessed ben met ETF xD

    xx marisha


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ja, myn ouders zyn like, zelfs fan van myn serie's. XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    NEE x_x

    wnt dan is heel Q verdacht van Pedofilisme fsue xD


    We can only learn to love by loving.

    Duh? Tuurlijk weten zij dat ik hierop zit. Ik vertel er meestal ovr hoen leuke mensen hierop zitten ^^

    Duh? Tuurlijk weten zij dat ik hierop zit. Ik vertel er meestal ovr hoen leuke mensen hierop zitten ^^


    over my dus xD [/eggoo]


    We can only learn to love by loving.

    Nee ;o

    Ik mag nieteens msn van me ouders, duz.. Quizlet word meteen afgeschaft dan ><


    SimplePlanLove<3

    ik heb geen zin dat mijn ouders een beetje gaan lezen wat voor een rijke fantsie ik heb en wat er allemal in mijn quizzen staat dan krijg ik elke keer bij het eten een overhoring 0.o nee dat hou ik liever apart xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Duh? Tuurlijk weten zij dat ik hierop zit. Ik vertel er meestal ovr hoen leuke mensen hierop zitten ^^

    Jij vertelt over my . : D


    Some people make the world special just by being in it

    Ze weten het half. Ze kijken af en toe mee wat ik hierop doe, maar niet dat het hun gaat interesseren fsoo.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Duh? Tuurlijk weten zij dat ik hierop zit. Ik vertel er meestal ovr hoen leuke mensen hierop zitten ^^

    Ja! 'En die Madena, die is gewoon het allergeweldigst.' vertelde Annelies toen aan d'r ouders.[á]
    On-topic: Ja, ze weten het.:'D
    x


    ok

    Ja mijn ouders weten het, maar zijn er niet blij mee.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja mijn ouders weten het, maar zijn er niet blij mee.


    hoezo??


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    me ouders weten dat ik schrijf waar ik dat doe weten ze niet


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nuh uh.
    Boeit ze toch niet.


    Mew <3

    @ Tanya, Madena en cooler
    Jhaa ik heb het over jullie o_O

    Ja, ze hebben zelfs een keer een serie gelezen 8D Alleen als ik er een keer op zit en mn vader ziet het is het meteen: Ga gewoon een boek schrijven inplaatsvan alles op het internet te zetten.


    http://ciinderella-.tumblr.com/