• Of vier. (cat)



    De laatste tijd loop ik rond met een enorme verzorgingsdrang, die waarschijnlijk opgewaaid is doordat zowel mijn hamster als mijn aanloopkat vorig jaar het hoekkie om zijn gegaan, maar ik kan het nergens aan kwijt. Een andere hamster zou voor zoveel lawaai zorgen op mijn kamer, een eigen kat kan niet door allergieën, planten laat ik altijd sterven omdat ik te lui ben om ze water te geven, dus wat blijft er over? Juist, cactussen. :Y) Met namen, natuurlijk, want het zijn wel mijn huisdieren planten. :')

    Nou heb ik met mezelf afgesproken dat als deze kleintjes het rond augustus ook nog doen, ik een stapje verder ga en bloemetjes in een pot wil proberen te laten groeien. Hopelijk kan ik tegen die tijd die verantwoordelijkheid aan. :')

    Hebben jullie ook eigen plantjes? Doen die het goed?

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 18:10 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wauw dit is echt fantastisch xD
    Ik heb alleen een huisspin rondlopen ergens, maar verder waag ik me niet aan huisdieren/planten.
    Succes met Peter, Piet, Patrick en Paulus. Ze gaan vast heel veel van hun baasje houden :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    That's so awesome! Die namen ook :D.
    Ik heb een ficus! En ik zal tijden: ooit wordt hij net zo groot als de ficus die we ooit thuis hadden. Het is nu een boompje van 30 centimeter. Maar hey, er is hoop :D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een porseleinen giraf genaamt Balthasar, aangezien ik de gewoonte heb planten snel naar de plantenhemel te sturen.
    In elk geval, veel succes met Piet, Peter, Paulus en Patrick ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik kan heel goed voor dieren zorgen maar planten.... ik heb dus 1 cactus die nog leeft.
    Leuke Namen trouwens :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Zo leuk! Ik heb planten op mijn kamer staan, maar volgens mij zijn ze dood (zelfs de vetplanten). Ik ben simpelweg te lui om van zolder naar de eerste verdieping te gaan en weer terug om alleen al water te halen. Oh well, I tried. Misschien moet ik ook maar aan cactussen beginnen.

    Ha, ik dacht dat ik de enige was die cactussen kocht en ze namen gaf, maar gelukkig niet dus :')


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    hahahaaha, en ik voel me best slecht om hierom te lachen xD

    Maar wel een geweldig idee :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    De 4 P's ipv de 3 J's. Geweldig! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    De 4 P's ipv de 3 J's. Geweldig! :'D


    Eerst wilde ik ze allemaal namen geven met een C, want cactus, maar uiteindelijk werd dat toch een beetje lastig, dus werd het maar de P van plant. Werkt volgens mij sowieso beter, want als er later dus kleine babybloemetjes bijkomen, werkt het cactusnamending sowieso niet meer. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb een eigen mierenkolonie in een bakje. Just don't ask. Mijn opleiding is misschien een beetje vreemd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wiarda schreef:
    (...)

    Eerst wilde ik ze allemaal namen geven met een C, want cactus, maar uiteindelijk werd dat toch een beetje lastig, dus werd het maar de P van plant. Werkt volgens mij sowieso beter, want als er later dus kleine babybloemetjes bijkomen, werkt het cactusnamending sowieso niet meer. :')


    Namen met een C zijn er toch wel genoeg? (Cornelis, Cees, Carolus, Calvin, Carlos, Charles, Cameron, Clyde).

    Vooral Piet is echt een mooierd, maar ik vind Patrick een beetje eng.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Peter en Paulus? Serieus? Haha. :')
    Wat zien ze er mooi uit!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Haha. Ik heb zes potjes met kunstbloemen. Ik had ook één echte plant, maar die heb ik vorige week weggegooid. Er was niet veel meer van over door een gebrek aan water. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja! Karel de Cactus heb ik jammer genoeg moeten begraven vorig jaar, maar nu heb ik Hendrikus en mijn Kerstman-cactus nog.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha veel suxces met je nieuwe familie

    Ik heb een plant die al vijf jaar mee gaat. Hij is van plastic vanwege mijn astma:Y)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan