• de titel zegt het al x'D


    Mijn ouders weten het in iedergeval NIET

    cuzz ik ben bang dat mijn ouders mijn profiel gaan chekken en mijn quizlets gaan lezen :'D

    Weten de joune het??

    +

    ik heb geen zin dat mijn ouders weten dat ik kinda obsessed ben met ETF xD

    xx marisha


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ja, ze hebben zelfs een keer een serie gelezen 8D Alleen als ik er een keer op zit en mn vader ziet het is het meteen: Ga gewoon een boek schrijven inplaatsvan alles op het internet te zetten.


    mwhaha x_x
    mijn ma leest vlgens mij mijn word bestanden
    daar verdenk ik der tenminste van xP


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    hoezo??

    Ach, gewoon. overbezorgd.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja, want mijn zusje ging een keer janken toen ze een SA van mij las en toen ging mn moeder kijken wat er wasxD en ik ging mn zusje keihard uitlachen xD
    en ik heb een paar mensen hiero ontmoet in RL dus dat moesten ze wel weten ;l


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    @ Madena, Tanya &nd Nicol

    Jullie zyn niks vergeleken by móí. Ze vertelt nartuurlyk iedere keer nadat ze is ingelogd. 'Mam, Pap, heb ik jullie al vertelt al dat té gekke meisje: Rose. Zy is zóóóó gaaf, en zóóó de beste. Ze is niks vergeleken by al myn andere friends'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @ Madena, Tanya &nd Nicol

    Jullie zyn niks vergeleken by móí. Ze vertelt nartuurlyk iedere keer nadat ze is ingelogd. 'Mam, Pap, heb ik jullie al vertelt al dat té gekke meisje: Rose. Zy is zóóóó gaaf, en zóóó de beste. Ze is niks vergeleken by al myn andere friends'

    x_x echt niet


    We can only learn to love by loving.

    me ouders weten dat ik schrijf waar ik dat doe weten ze niet


    Ongeveer het zelfde, mijn moeder vind dat ik mooi kan schrijven, zo'n korte verhaaltjes of SA's heb ik haar al laten lezen.


    Live life limitless.

    Mijn ouders weten dat ook niet. Of anders zonder dat ik het weet. ;D Maar mijn zus weet het vaag. Ofwel is ze het vergeten. ^^

    & mijn ouders weten het . : D


    Some people make the world special just by being in it

    Uhm ik weet het niet xD Het zou best kunnen .o.
    Het is iig niet zo dat ik het ze verteld heb xD


    Get back motherfuckerz'

    Myn ouders weten wel dat ik op quizlet zit,
    maaar niet dat ik zelf schrijf, want dan willen ze dat meteen lezen,
    en,
    naja, dat zullen ze niet graag hebben.
    Want ik vertel nogal vaak over mensen op Quizlet.

    Doeeei, x

    Volgens mij wel, maar het boeit ze niet want het is een van ze 4 sites ofzo waar ik op zit.

    mijne weten neit eens wat quizlet is ik zeg nooit waar ik op zit dat boeit hun nooit


    als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!

    Nouw ze weten wel dat ik op deze site zit,
    maar ze weten niet wat voor het is, en ze zij niet slim genoeg om dat te bekijken :X


    i can't pretend you're nothing special

    Ze weten het maar gaan toch niet kijken --'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja, maar ze snappen niet wat het inhoud. En dat hoeven ze ook niet te weten ;'D


    Sweet dreams will come true.