• Hoi.
    Ik heb vandaag voor het eerst sinds eeuwen weer eens de bekende kriebels in mijn vingers gehad die lange tijd weg is geweest. Het kan ook komen door mijn vreselijk sentimentele bui, waarvan sommigen het gevolg al gelezen hebben.
    Anyhow;
    Er is ook een nieuwe Stand Alone uit voortgekomen. Het zal misschien even duren voordat jullie het begrijpen. Maar laat het verhaal gewoon even op je inwerken. Voor het eerst sinds maanden ben ik weer trots op mijn schrijven.
    Een klein voorproefje?
    De bomen zijn een groene waas en de straten zijn leeg. Niemand, zelfs niet de vroege vogels, zijn om 3 uur in de nacht wakker. De weg is donker en de lijnen zijn onvoorwaardelijk. Ze strekken zich uit tot ver achter de horizon en beloven dingen die ik nooit zal kunnen nakomen. Ik heb nog nooit iets mooiers gezien.

    The link;
    http://www.quizlet.nl/quiz/268264/white-lines/
    Zouden jullie hem willen lezen en even een reactie willen planten?
    Dank u.
    x.


    Bored.

    (...)Hé gelukkig ^^ Juhj ik ben lief_O_Waar is trouwens die massahysterie die normaal altijd reageert?:X

    Die kindjes liggen allemaal al op bed, denk ik. Normaal plaats ik mijn verhalen namelijk veel vroeger ><


    Bored.

    (...)
    Die kindjes liggen allemaal al op bed, denk ik. Normaal plaats ik mijn verhalen namelijk veel vroeger ><
    -ziet nu pas dat het al bijna 11 uur is >.<-


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) -ziet nu pas dat het al bijna 11 uur is >.<-

    Uhu.
    Daarom ga ik ook mijn bedje opzoeken.
    Slaap lekker, lieverd ^^


    Bored.

    gelezen + reactie gedaan:P


    Nvt

    (...)
    Uhu.
    Daarom ga ik ook mijn bedje opzoeken.
    Slaap lekker, lieverd ^^
    Slaap lekker ^^ En goed uitrusten trouwens want jij is ziek, dus verdeurie, snel je bed in x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Slaap lekker ^^ En goed uitrusten trouwens want jij is ziek, dus verdeurie, snel je bed in x]

    Ziek, ik sta stijf van de drugs en ik ga morgen naar school omdat ik niet nog meer dagen kan missen ><
    En nu ga ik mijn bed in voor je boos wordt :X


    Bored.

    gelezen + reactie gedaan:P

    Thanx ^^


    Bored.