• Hoi :]
    ik doe mee aan een schrijfwedstrijd en daar heb ik dit voor geschreven http://www.quizlet.nl/quiz/288656/sa-je-leeft-nog/results.php?winner=557243

    Het vreselijk opgejaagde gevoel en de flitsende beelden voor mijn ogen zorgen voor een halt.fijn nu donderde het ook nog. Ik stopte met zwemmen in de ijskoude zee. Voor me dreef een blok ijs. Ik greep me vast en probeerde er grip op te krijgen. Ondanks mijn voorzichtigheid, slaagde ik niet. Ik bleef wegglijden. Voor mijn gevoel zou verder zwemmen zinloos zijn. Alles wat ik om me heen zag, was het eindeloze ijskoude water, dat ver tot aan de horizon reikte. Als ik dit blok ijs verliet, zou ik zeker verdrinken. Eindeloos bleef ik proberen om op het blok ijs te klimmen. Het moest me lukken! Tevergeefs. Ik raakte vermoeid. Ik bleef dobberen en de meest angstaanjagende beelden flitsten voor mijn ogen. Zodra ik die dicht deed, waren de beelden nog erger. Huilend probeerde ik te ontsnappen aan de frustraties uit mijn hart. Het waren geen stemmen meer. Woorden waren niet herkenbaar in het vreselijke geluid wat mijn oren teisterde. Het ijs was te glad en ik was uitgeput. Steeds vaker vielen er pauzes tussen mijn, steeds maar weer, hopenloze pogingen om op het ijs te klimmen.Mijn enige hoop was in 3 stukken gespleten. Uiteengevallen. Was dit een stille hint?


    ik zou het fijn vinden als jullie me vertelden hoe ik het beter kan maken
    Xx<3


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?