• hoi, ik heb effe iets te zegge :D

    op sommige topics komen slotjes, en in het laatste bericht (waar dus de reden van het slotje meestal wordt vermeld) staan er soms ook echt hele gemene dinge, en ik vind het heel vervelend dat je daar dan ab-so-luut niks meer op trug kan zegge :/

    (meestal in het tokio hotel forum)

    Ja maar daarom word het juist gesloten ^^. Als je ziet wie hem sluit, en je vind het niet oprecht/gemeen of weet ik veel, dan kun je die moderator toch nog altijd een pb sturen? Of bedoel je dat niet?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja maar daarom word het juist gesloten ^^. Als je ziet wie hem sluit, en je vind het niet oprecht/gemeen of weet ik veel, dan kun je die moderator toch nog altijd een pb sturen?


    ik bedoel in het bericht van die moderator zelf... het lijkt wel of ze zich niet aan de regels moeten houden ofzo

    (...)

    ik bedoel in het bericht van die moderator zelf... het lijkt wel of ze zich niet aan de regels moeten houden ofzo
    Nou dan mag je toch tegen die moderator zeggen dat je dat niet netjes vind. Je mag iemand er altijd op wijzen als iets niet klopt, zelfs de moderators, als het maar op een normale manier gebeurd ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Nou dan mag je toch tegen die moderator zeggen dat je dat niet netjes vind. Je mag iemand er altijd op wijzen als iets niet klopt, zelfs de moderators, als het maar op een normale manier gebeurd ^^

    wat zij zegt :')

    Inderdaad, stuur dan gewoon een vriendelijk pb'tje naar de desbetreffende mod. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    moet je niet zo friggin bang vervolgens niet zeggen welke mod t dan is he, dats weak men

    Wat ze hierboven zeggen (:

    moet je niet zo friggin bang vervolgens niet zeggen welke mod t dan is he, dats weak men


    Het gaat mss niet altijd om dezelfde..


    Een tomaat is rood. Daah.

    moet je niet zo friggin bang vervolgens niet zeggen welke mod t dan is he, dats weak men


    Uncontrollable.

    ja wtf slotjes! laat gewoon lekker open staan je krijgt der alleen mensen pissed mee. Serieus ik ben hier 1 uur en zie nu al dat die mods het gewoon te hoog in hun kop hebben >_>


    BOOM BABY

    ja wtf slotjes! laat gewoon lekker open staan je krijgt der alleen mensen pissed mee. Serieus ik ben hier 1 uur en zie nu al dat die mods het gewoon te hoog in hun kop hebben >_>

    wauw inderdaad.
    jij hebt me de woorden uit de mond gestolen.

    wat een gevangenis hier.

    geef die mods een vaste aanstelling bij de gevangenis en er zou nooit iemand ontsnappen.

    gezellig! x]


    should i really be paying attention to you.

    (...)
    wauw inderdaad.
    jij hebt me de woorden uit de mond gestolen.

    wat een gevangenis hier.

    geef die mods een vaste aanstelling bij de gevangenis en er zou nooit iemand ontsnappen.

    gezellig! x]

    nou lekker dan ben ik hier dus echt zó weer weg.

    (...)
    nou lekker dan ben ik hier dus echt zó weer weg.

    of juist niet. whaha.


    should i really be paying attention to you.

    (...)
    of juist niet. whaha.

    hahaha jij bent evil :P

    (...)
    hahaha jij bent evil :P

    ik heb helemaal niets gezegd. =]


    should i really be paying attention to you.