• Pfft. Ja, niet eerlijk.
    Mijn school gaat woensdag dus skiën in Sauerland ofzo. En ik gaat mee. Maar, ik ben ziek...
    En ik heb keelpijn en koppijn...
    Dus ik kan woensdag misschien niet mee... En dat is zoo oneerlijk. Want ik wil graag mee, en 2 vriendinnen van me willen ook dat ik mee ga.
    En dit moest ik ff kwijt...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Uum da's kut..de hele klas ging schaatsen vorige week en ik was ook ziek..><


    LikeYourTheBestHoney..<33

    Uum da's kut..de hele klas ging schaatsen vorige week en ik was ook ziek..><

    Ik voel je pijn xD
    Maar ik ga nooit skiën, kan het een keer ben ik ziek.. -.-'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    wordt beter ;D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    wordt beter ;D

    Hehe xD
    Zo slim was ik ookal^^
    Maar, dat durt zo lang o.o'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    jeeetje, dat komt ook weer lekker op tijd, zeg. :l mensen worden altijd ziek als het totáál niet uitkomt. :l


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Heel veel beterschap meis!!

    maar jij moet nog geluk hebben dat je mag van je ouders, dat hun dat willen betalen!!
    ditjaar in de vakantie in februari mag je ook skieen voor 5 dagen, maar van mijn ouders mag ik niet omdat het teduur is,volgend jaar misschien wel, hoop ik want ik wil dat zo graag want dat is dan laatste jaar voor mij..

    Maar hoop dat je snel beter word!! en dat je heel voorzichtig doet.

    beterschap :)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Heel veel beterschap meis!!

    maar jij moet nog geluk hebben dat je mag van je ouders, dat hun dat willen betalen!!
    ditjaar in de vakantie in februari mag je ook skieen voor 5 dagen, maar van mijn ouders mag ik niet omdat het teduur is,volgend jaar misschien wel, hoop ik want ik wil dat zo graag want dat is dan laatste jaar voor mij..

    Maar hoop dat je snel beter word!! en dat je heel voorzichtig doet.

    Haha, dankje iedereen (:
    En wij gaan met school maar 1 dagje, maar toch o.o'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42