• Heb ik goed nieuws!
    Sonja, m'n zusje, [sugarhead op quizlet] was laatst bij een concert waar ook I am ghost was, en hun manager. Toen heeft ze een tijd met de bandleden en hun manager staat praten omdat de band die daarna kwam shitty was ofzo. Make a quess:
    Laat dat nu ook de manager zijn van Escape the fate. :) [/wist zij ook niet, kwam ze pas achter toen ze over ETF begon tege die gozer :'D]
    Hij vertelde toen dat ze zeer waarschijnlijk eind 2009 naar Nederland komen mét i am ghost ook. Dus we moeten gewoon wat langer wachten. Ze zouden haar btw een mailte erover sturen als ze precies weten wanneer ze komen dus dan post ik 't wel

    YEAHHH!! -maakt blijdschap dans-


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Me likes? Maar ik mag toch niet >,< Twaalf jaar en mag niet alleen en mijn mama vind die muziek like slecht --' Ik wil naar Groezrock+ dat concert in Nl!

    Ah annelies anders neem ik je wel mee. Ik ben dan 18 en dan ga ik wel heel verantwoordelijk doen tegenover je ouders enzo :P

    ik wil en zou mss wel mogen
    als het in belgie zou zijn
    maar als ik niemand heb van
    vrienden die mee willen
    dan zou ik toch nooit mogen
    @conspiracy : ik wil ook naar groezrock
    maar weer een fucking prob. niemand wil
    en alleen is zo levensloos en saai


    Gilles (ll)

    Yes! Daar ga ik dus duidelijk wel heen =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Yes! Daar ga ik dus duidelijk wel heen =D

    zomfgay dan gaan we diehard samen dat concert ownen o.o

    (...)
    zomfgay dan gaan we diehard samen dat concert ownen o.o

    duidelijk =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ah annelies anders neem ik je wel mee. Ik ben dan 18 en dan ga ik wel heel verantwoordelijk doen tegenover je ouders enzo :P


    Wahaa jhaa dat moet ik eens zeggen. 'Kijk mama! Ik mag met haar mee naar Nl naar ETF. *laat foto van Tara zien*' '*mama trekt grote bek* Annelies? Zou je dat wel doen?' *knikt heftig* 'Nou, je kent haar niet.Blijf maar veilig thuis' '*zuch --'*'

    (...)

    Wahaa jhaa dat moet ik eens zeggen. 'Kijk mama! Ik mag met haar mee naar Nl naar ETF. *laat foto van Tara zien*' '*mama trekt grote bek* Annelies? Zou je dat wel doen?' *knikt heftig* 'Nou, je kent haar niet.Blijf maar veilig thuis' '*zuch --'*'

    Dan kom ik wel eerder langs om kennis te maken, en dan netjes enzo haar in staart [zie foto in FB] :D Valt hardstikke mee joh.
    Ik schijn vaak een goeie indruk te maken? (A)

    (...)
    Dan kom ik wel eerder langs om kennis te maken, en dan netjes enzo haar in staart [zie foto in FB] :D Valt hardstikke mee joh.
    Ik schijn vaak een goeie indruk te maken? (A)

    *gaat in FB kijken*
    Woow, zo'n kort staartje dat jy hebt x] Nee joke. Je staat er wel best goed mee 8D
    Maar eigenlijk is mijn mama niet het probleem van uiterlijk, ze heeft zelf een vriendin die Gothic/alto enzoo door elkaar is. Het is gewoon dat ze meer op haar hoede is enzoo x]
    Mijn pa, da's een ander verhaal =D

    Dat is echt awesome. ;o


    blame the bully.

    daar wil ik heen=]


    Stop holding me under and let me breathe.

    cool!! misschien mag ik ook wel (A) ligt er aan waar het is, en of er iemand mee wil:P


    Nvt

    FallenStars schreef:
    cool!! misschien mag ik ook wel (A) ligt er aan waar het is, en of er iemand mee wil:P


    ik ga wel mee^^


    Stop holding me under and let me breathe.

    imponderable schreef:
    (...)

    ik ga wel mee^^
    jaaa!! gezelliieee:D maar ik weet nog niet of ik dan mag he:P..


    Nvt