• Oké! Stop!
    Vorige maand werd ik zoals gewoonlijk nog genegeerd door iedereen! Daar had ik dus geen probleem mee! Maar maar maar nu! Op het station zijn er 2 (!) jongens die naar mij kijken en niet op de normale 'kijk die dikke nou' manier, maar op de 'hellooo, how 're youu doin' manier °_°.
    Kijk, voor mij is dat nu dus absoluut niet normaal, maar wacht! There's more! Op myspace was ik normaal gezien degene die altijd de leuke jongens toevoegde (en ze praatten dan nog niet eens tegen me), maar nu is dat ook al veranderd! Jongens die echt extremely fucking gorgeous zijn, voegen mij toe! Mij! MIJ! En echt hééle mooie jongens. Ze pràten zelfs tegen me °_°
    Ik denk dat ik gek word.
    Echt gek. Sinds wanneer wordt ik geaccepteerd, en waarom in hemelsnaam?! Ik vind dit super, alleen, konden ze me niet even waarschuwen, ik heb geen idee wat k moet doen, ik bedoel, ik heb nog nooit hiermee te maken gehad..
    Wat moet ik nouuuu °_°


    Moof

    gewoon jeself blijven =]

    xx.


    >>NeverGiveUp<<

    Uhm.. doen wat je altijd doet?
    I dunno


    No growth of the heart is ever a waste

    Proficiat Ü'
    Haha...doe er gewoon tegen als je anders zou doen..


    Live for something or die for nothing

    gewoon jeself blijven =]
    xx.


    Not such a good idea °_°
    Als ik met een jongen te maken krijg, dan ga 'k flippen. Ik begin misselijk te worden, word zenuwachtig, ga rondjes lopen en begin te gillen.
    Serieus, ik ben gewoon aan jongens die me een vuile blik toe werpen.
    't Is zo oneerlijk, en de jongen waarvan ik wil dat juist HIJ me ziet staan weet niet eens dat ik besta :(.


    Moof

    Uhm.. doen wat je altijd doet?
    I dunno


    Geloof me, echt geen goed idee!
    Doen wat ik altjd doe? Histerisch lopen gillen over het schoolplein, ja dat zal vast een goede indruk maken °_°


    Moof

    weetikveel?


    -

    Nou, eigenlijk is het niet zo moeilijk vind ik xD en das net super Leuk.
    Als ik weg ga, vind ik altijd het leukste als je door iedereen achterna gekeken wordt ^^ Maar je negeert dat gewoon =D
    En op netlog heb ik ook vaak jongens gehad die tegen me begonnen praten, maar dat bleken dan later meestal engerds te zijn, maar nu heb ik al geen netlog meer ^^

    Maar blijf gewoon relaxed, het is doodnormaal =D


    Lisa&Rachel

    rustig blijven? jezelf kalmeren? dan komt het vast wel goed. (: en trouwens, jongens zijn ook maar mensen. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had ook nooit gedacht dat ik zoooo close met mijn lekkere halfvriendje kon worden :Y).
    Nja, succes ö


    I don't need words to feel those lips.

    Blijven zoals je bent.

    Richtigháá..


    I want my bloody cheese now!^^

    Zo raar is het toch ni? =D
    Je bent toch heel mooi; en helemaal ni dik x'o
    Dus blijf gewoon chil.l (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Chillen.


    Hey love.