• Hii kinderss ^-^
    Noujah, ik was even op profielen aan het rondkijken en kwam op een profiel waar iets over een interview van Bill en Tom Kaulitz opstaat. Het volgende stond erop:
    Bill & Tom deden in een interview een uitspraak over de grote Th-haters die zelfs de fans bedreigen ,rookbommen gooien, in elkaar slaan... Bill: Als iemand zegt ' Tokio Hotel is shit ' daar kan ik mee leven dat doet ons ook niks wij zijn nu eenaal zo'n groep, je houd van ons of je haat ons dat beseffen we zeker.Maar als we zo iets horen dat ze onze fans aanraken kunnen we ons daar serieus dagen aan een stuk kwaad om maken! Tom: Ze mogen naar ons komen! niet naar onze fans!!!
    Nu ga ik iets kopieëren uit hierboven; Bill: Als iemand zegt ' Tokio Hotel is shit ' daar kan ik mee leven dat doet ons ook niks wij zijn nu eenaal zo'n groep, je houd van ons of je haat ons dat beseffen we zeker.Maar als we zo iets horen dat ze onze fans aanraken kunnen we ons daar serieus dagen aan een stuk kwaad om maken! Mijn reden waarom ik dit openden: Ze zeggen hier wel van: Dan kunnen we ons daar dagen over kwaad maken! Maar wát als een fan in elkaar is geslagen? Like hoe the hell weten hun dat nu? En wát doen ze er tegen als ze hun gewoon 'kwaad gaan maken'?
    Kvind het gewoon zo'n kut uitspraak van hun omdat je sowieso weet dat ze niets kunnen doen ertegen. En met kwaad maken gaan heus die wonden enzoo van dat meisje/jongen niet weg als die in elkaar is geslaan =)
    xoxo'

    Ik snap je punt niet helemaal.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik snap je punt niet helemaal.


    Like; Bill zei: ' We kunnen dagen kwaad worden om wat ze met onze fans doen.' Maar, met kwaad worden hechten er geen wonden áls die fans zijn aangevallen 8D [/is in een vage bui]

    okj, ik vind dat ook wel :)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Like they care x.x Ik denk niet dat ze het wat aantrekken als een fan in elkaar word geslagen of uitgescholden ofzo? I mean like, hoevaak hadden ze nou dan al voor superhero kunnen spelen?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ze zyn er dagen lang kwaad om, maar ze doen niks. Ze ondernemen geen actie. Tallozen fans worden in elkaar geslagen voor het fan zyn. Maar het enige wat TH doet is er om 'treuren'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ze zyn er dagen lang kwaad om, maar ze doen niks. Ze ondernemen geen actie. Tallozen fans worden in elkaar geslagen voor het fan zyn. Maar het enige wat TH doet is er om 'treuren'

    Dat kan goed zijn! Maar het is wel lief van hen dat ze ermee inzitten, voor hetzelfde geld hadden ze kunnen zeggen: 'Het doet ons niks dat ze in elkaar geslagen worden. Hoe meer dat gebeurt hoe beter. Ik kan er zelfs om lachen.' Gelukkig zijn ze alleen te vriendelijk omdat te zeggen. Ze hebben dus wel wat medeleven met ons he!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik snap je punt wel ;)

    En ik geloof best wel dat ze zich er kwaad om kunnen maken en dat ze het erg vinden, maar ze kunnen er niks aan doen


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Ik bedoel maar, Je weet nooit zeker of het waar is dat ze er echt wat om geven, misschien liegen ze. Alleen maar om hun fans te houden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik bedoel maar, Je weet nooit zeker of het waar is dat ze er echt wat om geven, misschien liegen ze. Alleen maar om hun fans te houden.

    Komaan, dat geloof je nu zelf toch niet! o.Ô En daarbij, Bill zei eens dat hij leeft voor zijn fans. Zeg nu niet dat hij dat ook doet voor zijn fans te houden en blablabla en al die andere shit van dat hij dat maar gezegt heeft. Ik geloof hem hoor, en als ik de enige ben... Naja, dan heb ik alleen nog vertrouwen in hen.. En dat is het dan ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    amen.
    alleen tokiohotel boeit mij niet echt meer.

    (...)
    Komaan, dat geloof je nu zelf toch niet! o.Ô En daarbij, Bill zei eens dat hij leeft voor zijn fans. Zeg nu niet dat hij dat ook doet voor zijn fans te houden en blablabla en al die andere shit van dat hij dat maar gezegt heeft. Ik geloof hem hoor, en als ik de enige ben... Naja, dan heb ik alleen nog vertrouwen in hen.. En dat is het dan ><


    Sorry, maar volgens mij over wat ik hier nu aan je reactie lees dan ben je echt nog in je 'ik ben een obsessde en diehardfan van TH' fase. Like, hallo? Rose heeft eigenlijk wél gelijk. Like; als Bill zou zeggen: Ik ga voor mijn fans door het vuur. En dan ook letterlijk. Like zó dom is ie niet. Hij wil gewoon fans houden, and that's it.

    (...)

    Sorry, maar volgens mij over wat ik hier nu aan je reactie lees dan ben je echt nog in je 'ik ben een obsessde en diehardfan van TH' fase. Like, hallo? Rose heeft eigenlijk wél gelijk. Like; als Bill zou zeggen: Ik ga voor mijn fans door het vuur. En dan ook letterlijk. Like zó dom is ie niet. Hij wil gewoon fans houden, and that's it.


    idd^^
    Ik vind al die youtube berichten ook zo ingestudeerd over komen (mening)
    maar verder heb je gelijk. ze komen het nooit te weten als ergens in NL, België of waar ook ter wereld iemand in elkaar wordt gemept.
    Bill kan zich wel boos maken, heeft toch geen zin. hij kan het wel erg vinden in het algemeen dat fans worden geslagen... schiet echt niks op (de gedachte er achter is best mooi, als hij niet bedacht is door het management. wat ik sterk denk)


    I am an idiot, I move.

    Ik snap niet zo goed wat zij daar dan aan zouden moeten doen?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ze zeggen toch ook 'kwaad over maken', ze zeggen niet dat ze er dan naartoe gaan ofzo.


    -

    Wel, het lijkt me ook nogal onmogelijk om één fan uit de duizenden te helpen. En ik denk als Bill/Tom tussen dat gevecht 'schiet' hij nog meer in elkaar zal geslagen worden. Want als je naar zijn armpjes kijkt, zie je goed dat hij wat slapjes is ;p.
    Besluit; LANG LEVE DE BODYGUARDS :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.