• Hii kinderss ^-^
    Noujah, ik was even op profielen aan het rondkijken en kwam op een profiel waar iets over een interview van Bill en Tom Kaulitz opstaat. Het volgende stond erop:
    Bill & Tom deden in een interview een uitspraak over de grote Th-haters die zelfs de fans bedreigen ,rookbommen gooien, in elkaar slaan... Bill: Als iemand zegt ' Tokio Hotel is shit ' daar kan ik mee leven dat doet ons ook niks wij zijn nu eenaal zo'n groep, je houd van ons of je haat ons dat beseffen we zeker.Maar als we zo iets horen dat ze onze fans aanraken kunnen we ons daar serieus dagen aan een stuk kwaad om maken! Tom: Ze mogen naar ons komen! niet naar onze fans!!!
    Nu ga ik iets kopieëren uit hierboven; Bill: Als iemand zegt ' Tokio Hotel is shit ' daar kan ik mee leven dat doet ons ook niks wij zijn nu eenaal zo'n groep, je houd van ons of je haat ons dat beseffen we zeker.Maar als we zo iets horen dat ze onze fans aanraken kunnen we ons daar serieus dagen aan een stuk kwaad om maken! Mijn reden waarom ik dit openden: Ze zeggen hier wel van: Dan kunnen we ons daar dagen over kwaad maken! Maar wát als een fan in elkaar is geslagen? Like hoe the hell weten hun dat nu? En wát doen ze er tegen als ze hun gewoon 'kwaad gaan maken'?
    Kvind het gewoon zo'n kut uitspraak van hun omdat je sowieso weet dat ze niets kunnen doen ertegen. En met kwaad maken gaan heus die wonden enzoo van dat meisje/jongen niet weg als die in elkaar is geslaan =)
    xoxo'

    (...)
    idd hoe weet je dat nou? misschien vinden ze het wel echt erg, wie zal het zeggen..


    Dat misschien vroeger wel. Maarnu, met hun veelste groot ego zeker en vast al niet meer

    *zucht* dit is heeel ver gezocht. Het is hetzelfde als jij zegt: "Oorlogen moeten stoppen." Maar daarmee kan je niks mee oplossen

    *zucht* dit is heeel ver gezocht. Het is hetzelfde als jij zegt: "Oorlogen moeten stoppen." Maar daarmee kan je niks mee oplossen


    I know, maar het viel me gewoon zo ineens heel ff op en ik was toen nogal 'open voor niets een topic' enzoo snapje?

    (...)
    Komaan, dat geloof je nu zelf toch niet! o.Ô En daarbij, Bill zei eens dat hij leeft voor zijn fans. Zeg nu niet dat hij dat ook doet voor zijn fans te houden en blablabla en al die andere shit van dat hij dat maar gezegt heeft. Ik geloof hem hoor, en als ik de enige ben... Naja, dan heb ik alleen nog vertrouwen in hen.. En dat is het dan ><

    Ja ik geloof het zelf wél degelyk. Anders zou ik het namelyk niet zeggen ¬¬. Als jy vertrouwen in hem hebt, is dat prima. Maar ik heb het niet. 'Hy leeft voor zyn fans'? Natuurlyk, dat kan ik ook zeggen: 'Ik leef voor myn friends' Maar misschien meen ik dat wel helemaal niet. Ik geloof niet dat Tokio Hotel meent wat ze zeggen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Je kan ze nou eenmaal niet blaimen voor wat ze zeggen. Want zý leven van het geld dat alle fans betalen. Zónder alle fans, en alle roem, zouden ze weer wat anders moeten zoeken. Iets wat hun minder goed betaalt. Ze zeggen al die dingen als 'Ik leef voor myn fans' alleen maar om de fans te laten denken, dat Tokio Hotel écht wat voor ze doet als ze in de problemen zitten. De dingen die je op Youtube ziet van hen, is allemaal ingestudeerd voordat ze het opnemen. Ze zeggen het gewoon om de fans niet kwyt te raken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Hoe weet jij dat in godsnaam -.- Denk na voordat je iets zegt ofzo djeeeezus.


    Wat boeit jou het wat ik ervan vindt?


    -

    ik denk eigenlijk wel dat ze er best over in zitten. Wat zou jij doen, als iemand in elkaar geslagen, ofzo, wordt omdat diegene fan van jou is? Dan zou ik me eigenlijk best schuldig voelen |:


    Protège moi de mes désirs.

    jongeh, wat verwacht je dan? dat bill je komt redden ofzo als jij in elkaar getrapt wordt? ik snap egt niet wat zij daar nou aan moeten doen ho0wrr


    troublemaking rebel