• Hii kinderss ^-^
    Noujah, ik was even op profielen aan het rondkijken en kwam op een profiel waar iets over een interview van Bill en Tom Kaulitz opstaat. Het volgende stond erop:
    Bill & Tom deden in een interview een uitspraak over de grote Th-haters die zelfs de fans bedreigen ,rookbommen gooien, in elkaar slaan... Bill: Als iemand zegt ' Tokio Hotel is shit ' daar kan ik mee leven dat doet ons ook niks wij zijn nu eenaal zo'n groep, je houd van ons of je haat ons dat beseffen we zeker.Maar als we zo iets horen dat ze onze fans aanraken kunnen we ons daar serieus dagen aan een stuk kwaad om maken! Tom: Ze mogen naar ons komen! niet naar onze fans!!!
    Nu ga ik iets kopieëren uit hierboven; Bill: Als iemand zegt ' Tokio Hotel is shit ' daar kan ik mee leven dat doet ons ook niks wij zijn nu eenaal zo'n groep, je houd van ons of je haat ons dat beseffen we zeker.Maar als we zo iets horen dat ze onze fans aanraken kunnen we ons daar serieus dagen aan een stuk kwaad om maken! Mijn reden waarom ik dit openden: Ze zeggen hier wel van: Dan kunnen we ons daar dagen over kwaad maken! Maar wát als een fan in elkaar is geslagen? Like hoe the hell weten hun dat nu? En wát doen ze er tegen als ze hun gewoon 'kwaad gaan maken'?
    Kvind het gewoon zo'n kut uitspraak van hun omdat je sowieso weet dat ze niets kunnen doen ertegen. En met kwaad maken gaan heus die wonden enzoo van dat meisje/jongen niet weg als die in elkaar is geslaan =)
    xoxo'

    (...)

    Sorry, maar volgens mij over wat ik hier nu aan je reactie lees dan ben je echt nog in je 'ik ben een obsessde en diehardfan van TH' fase. Like, hallo? Rose heeft eigenlijk wél gelijk. Like; als Bill zou zeggen: Ik ga voor mijn fans door het vuur. En dan ook letterlijk. Like zó dom is ie niet. Hij wil gewoon fans houden, and that's it.

    Geloof ook wat je zelf wil hoor! --' Ik zeg toch nooit iets goed OuO


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik bedoel maar, Je weet nooit zeker of het waar is dat ze er echt wat om geven, misschien liegen ze. Alleen maar om hun fans te houden.


    Agree. De helft van de intervieuws etc. is gelul.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ze zeggen toch dat ze het erg vinden? en wat kunnen zij daar nu aan doen? dat soort dingen moet je echt zelf oplossen, ik ben tokio hotel fan, heel de school weet dat en niemand heeft ooit wat tegen me gezegd. (behalve dat ze mee willen naar een concert :D)

    dat is het hem nou juist ze kúnnen niets doen. ik vind het toch aardig dat ze aan ons denken.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ze willen ook maar zeggen da zet erg vinden fs.


    If music be the food of love, play on!

    Dit is allemaal bullshit.
    Dit wordt ze gedwongen te zeggen, anders raken ze fans ofterwel geld kwijt en dát wil Universal niet hebben.


    -

    jadus? als ze gaan zeggen 'boeit mij wat als ze in elkaar geslagen worden' lijkt dat ook zo raar (:


    -

    Goh, als ze het echt zo erg vonden dan was hun leven nu een hell en waren ze elke dag gewoon kei down!


    I don't need words to feel those lips.

    Je kan daar niks tegen doen, dat valt gewoon tegen pesten, daar kunnen hun niet voor opdraaien.


    blame the bully.

    Boeiend.
    Ze mogen best kwaad worden. Graag zelfs. En dan weet je tenminste dat ze daar ook aan denken -.-


    Uncontrollable.

    Dit is allemaal bullshit.
    Dit wordt ze gedwongen te zeggen, anders raken ze fans ofterwel geld kwijt en dát wil Universal niet hebben.

    Hoe weet jij dat in godsnaam -.- Denk na voordat je iets zegt ofzo djeeeezus.


    Uncontrollable.

    Dit is allemaal bullshit.
    Dit wordt ze gedwongen te zeggen, anders raken ze fans ofterwel geld kwijt en dát wil Universal niet hebben.
    Klinkt logisch.


    Life is hard and then we die

    ik snap wel wat je bedoelt..
    maar wat zouden ze er dan volgens jou aan moeten doen? wat kunnen ze eraan doen? nou eigenlijk helemaal niks..


    Je moet worden wie je bent.

    ghehehe ..


    weet ik veel ..


    sometimes I will run away !!

    (...)
    Hoe weet jij dat in godsnaam -.- Denk na voordat je iets zegt ofzo djeeeezus.

    idd hoe weet je dat nou? misschien vinden ze het wel echt erg, wie zal het zeggen..


    Je moet worden wie je bent.