• Heb gwn een ideetje ..
    Kunnen we op Q ook niet doen zoals je op Netlog zelf kunt kiezen of je profiel zichtbaar is voor niet-leden of wel?!
    Zou da eiglijk ni mis vinne..
    majah gwn een ideeke;) xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Mawh. Nee, dan 'verplicht' je mensen lid te worden.
    ik ben tegen.

    Hmm, ik ben er ook niet voor...


    -

    Tegen!


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    ik ben er ook tegen


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    en ik ben er ook tegen. ik vind het juist fijn dat je iedereens profiel kunt zien.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tegen. Je kan hier veel meer zelf bepalen wat je op je profiel zet en wat niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    En zolang ze je foto's niet kunnen bekijken, weten ze ook niet wie je bent. Er zijn zoveel mensen met dezelfde naam en leeftijd als jou. [/wou ik er nog eventjes aan toevoegen.]


    -

    o_O ok dn ni


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Dit is geen Netlog.

    Tegen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tegen.


    Uncontrollable.

    Gwn een vraagje voor iedereen die dit leest hoe kryg je heel je profyl sguin?
    enne nu nie seggen da je ut nie kunne lese


    LindseyROCKT don't kill me pleas!! beautiful life

    Ik zie wel dat iedereen 'tegen' is, maar ik vind het zo'n slecht idee niet eens.

    Ik kan me best voorstellen dat je je privacy wilt beschermen tegen mensen die hier voor eerst rondkijken zonder lid te zijn. Of voor bijvoorbeeld zoekmachines.

    Uiteraard moeten leden wel gewoon alle profielen blijven kunnen bereiken, maar de optie om je profiel onzichtbaar te maken voor pottenkijkers vind ik best wel goed.

    Ik zal er nog eens over nadenken...


    Dit is mijn signature...

    Wat Rutger zegt. Want anderen kunnen verhalen of gedichten van je kopiëren en dan claimen dat ze van hen zijn. Terwijl je van de leden op Q. zekerheid hebt dat ze dat niet gaan doen.


    Innocence.

    voor.


    Protège moi de mes désirs.